شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

تبریک عید

سلام 

به نظر شما اگه کسی  تبریک عید  بگه ما باید چکار کنیم .؟

امروز خانوم  یه پیام تبریک سال جدید فرستاد منم به رسم احترام و ادب جواب دادم واین جواب باعث شد که زنگ بزنه و سه دقیقه باهام حرف بزنه

چیکار کنم ؟!!!!!!!!!!!!!

به این لینک  برین. این آهنگ و گوش بدین خوبه بد نیست

خواننده :همای

http://s1.picofile.com/ahang-amin/Music/8.mp3.html

چهارشنبه سوری

امشب قرار بود چقدر از روی آتش بپرم ولی اینقدر کار واسم جور شد که همین حالا رسیدم خونه و راسیتش اینقدر خسته ام که اصلا حس اینکه برم بیرون و ندارم .

تا حالا هر سال از رو ی آتش پریدم این شدم می خوام امسال نپرم ببینم چی میشه.

تا خیال شماهام واسه اینکه من توی آتش نیوفتم ونسوزم راحت بشه


چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری

می خوام تا اونجایی که نفس دارم از روی آتش بپرم

شاید پلیدی هام غم غصه هام

همه بسوزند

بی هدف

بازم دلم گرفته

امروز همه برنامه هام بهم ریخت کلی واسه سفر برنامه ریخته بودم

ولی همش فعلا به حالت تعلیق دراومده

 از لحاظ روحی واقعا خسته شدم

همش فشارکار ی تا کی ؟

بی هدف دویدن تا کی ؟

 هر روز به ساز یه نفر رقصیدن تاکی ؟

یکی نیست به این مدیر پروژه خارج رفته  اینا رو بگه

خسته شدم شاید برم شاید .....

آدما وقتی کاسه صبرشون لبریز میشه تموم غصه های قدیمش یادش میاد

خدا کنه تا عید حال و روزم برگرده

خدا کنه...

دوزخ

داد درویشی از سر تمهید          سرقلیان خویش را به مرید 

گفت که ازدوزخ ای نکوکردار        قدری آتش برویم بگذار 

 بگرفت و ببرد و باز آورد          نقد گوهر ز در جدا آورد   

گفت که در دوزخ هرچه گردیدم         درکات جحیم را دیدم 

آتش و هیزم و زغال نبود              اخگری بهر اشتعال نبود


هیچکس آتشی نمی افروخت        

                               زآتش خویش هرکسی می سوخت

زآتش خویش       زآتش خویش