شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

ناراحتی

عجب روازی بارونی رو پشت سر گذاشتیم

وقتی یه بار رن آدم از یه چیزی ناراحت میشه

سعی میکنی که اگه حق باهاش باشه انجامش ندی

ولی وقتی بیخودی ناراحت میشه والکی حساس میشه

براش دلیل میاری که اونجوری که فکر میکنی نیس

حالا وقتی این موضوع چندین بار تکرار میشه

فقط یه راه میمونه

اونم اینه که بیخیال ناراحتی خانومی بشی

کاری من دیشب کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ http://manoto-73.blogfa.com

هر زمانی که دلم می گیرد
من نشاطم این است ،
مینشینم به کناری
و
به زیبایی اخلاق خدا می نگرم...
------------
مواظب خانومت خیلی باید باشیا اون بارداره! زن باردار خیلی حساسه باید حواست به رفتارات باهاش باشه! اگر تو این موضوع بیخیالی طی کردی سعی کن یه جوری از یه طرف دیگه از دلش دربیاری! هر ناراحتی عصبی موج منفی واسه دخترت داره! حواستو خیلی جمع کن:)

مواظبش هستم خودمم خیلی ناراحت میشم
ولی خب بعضی وقتا که کاریش نمیشه کرد
آره میدونم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد