شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

بی هدف

بازم دلم گرفته

امروز همه برنامه هام بهم ریخت کلی واسه سفر برنامه ریخته بودم

ولی همش فعلا به حالت تعلیق دراومده

 از لحاظ روحی واقعا خسته شدم

همش فشارکار ی تا کی ؟

بی هدف دویدن تا کی ؟

 هر روز به ساز یه نفر رقصیدن تاکی ؟

یکی نیست به این مدیر پروژه خارج رفته  اینا رو بگه

خسته شدم شاید برم شاید .....

آدما وقتی کاسه صبرشون لبریز میشه تموم غصه های قدیمش یادش میاد

خدا کنه تا عید حال و روزم برگرده

خدا کنه...

نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ http://razegolesorkh2010@blogsky.com

وبلاگت خیلی مطالب جالبی داره.
ممنونم که به وبلاگم اومدی.

جالب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چی بگم والا

ثنا.. دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ب.ظ

خب ازدواج کن با همون دختره تا دویدن هات با هدف بشه :دی

دوباره شروع کردی ثنا

فلفل سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ق.ظ

ایشالله درست می شه، دعا می کنم، مطمئن باش درست می شه :)

خدا کننه فلفل جان

نازی سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ

کار همینه امین جان
یه وقتایی آدم واقعا خسته میشه ولی حل میشه ایشالله
نگران نباش..میری مسافرت دوباره روحیه ات میاد سر جاش

خدا از دهنت بشنوه نازی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد