شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

تبریک عید

سلام 

به نظر شما اگه کسی  تبریک عید  بگه ما باید چکار کنیم .؟

امروز خانوم  یه پیام تبریک سال جدید فرستاد منم به رسم احترام و ادب جواب دادم واین جواب باعث شد که زنگ بزنه و سه دقیقه باهام حرف بزنه

چیکار کنم ؟!!!!!!!!!!!!!

به این لینک  برین. این آهنگ و گوش بدین خوبه بد نیست

خواننده :همای

http://s1.picofile.com/ahang-amin/Music/8.mp3.html
نظرات 5 + ارسال نظر
ثنا.. چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

تا ابد میخوای جواب اس ام اسهاشو بدی ؟؟ وقتی هم که زن گرفتی و تشکیل خانواده بدی چی ؟؟

میخوای دور از چشم خانومت این کارو کنی ؟؟

به نظرم یه جا باید این ریشه رو بسوزنی و قطع کنی. . جواب نده ..

چون دوستی شما چیز درستی نبوده .. دوستی با یک زن بوده ..
که این روزا این نوع دوستی صورت خوشی نداره .. حالا همه عالم که نمیدونن توی یک شهر نبودین ..

من اون سری هم گفتم جواب ندین .. (آیکون ثنا عصبانی شده )

آره ثنا حق باتوئه
خودمم نمی خواستم جواب بدم ولی چون تبریک عید بود شک کزدم و جواب دادم بعدشم خودم پشیمون شدم.
عصبانی نشو ثنا جان
یه کاریش میکنم باید بیخیال شه که نمیشه

لفلف چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ

ایول ثنا دعواش کن یه کم!
حرف که تو گوشش نمی ره دهه! :دی

باشه
فلفل به هم میرسیم:)

khastgah چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ

قسمت اولش رو چیزی نمی گم

اما من خیلی این آهنگ رو دوست دارم بخصوص
وقتی بعضی ها برامون می گذاشتند و می خوندند.
آخی
مرسی که گذاشتید.

ثنا خانم
یکم بیشتر دعواش کنید
خوبه براش:)

البته من اون قسمت اینکه این روزها صورت خوشی نداره رو متوجه نشدم دقیقا؟

به به
همه شمیر از رو بستن
ثنا جوابشو بده

ثنا.. چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ

در پی درخواست های مکرر دوستان گرامی من جمله لفلف عزیز و خستگاه جان دعوا رو کمی شدت میدهم ..

آخه امین خان من نمیدونم واسه چی جواب این خانوم رو دادی ؟؟
نمیدونی وقتی جواب بدی بیشتر بهت وابسته میشه و روت حساب میکنه ؟؟
آخه من نمیفهمم .. نه آخه .. آخه واسه چی جواب دادی ؟؟
هاااااااااااااااااان ؟

تسلیم ثنا جتن

نازی پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام
نباید جوابشو میدادی امین جان
ولی به نظر من حالا بهتره فراموشش کنی و به مسافرتت فکر کنی
ولی دفعه بعد لطفا دیگه جوابشو نده...اینا همه اش به خاطر خودته امین آقا
ایشالله سفر خوش بگذره
پیشاپیش عید همه تون مبارک باشه دوستان عزیزم
ایشالله همگی موفق شاد و خوشبخت باشید د رکنار خانواده هاتون....

سلام مرسی نازی جان
باشه چشب دیگه جواب نمی دم
عید شما هم مبارک باشه همه خوبیها رو واست آرزو می کنم.
سلامت و موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد