شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

کارگاه

وقتی اومدم این کارگاه

با این سمت اومده بودم که بشم معاون کارگاه

بعد که خیلیا از این موضوع ناراحت بودن به حساب خودشون زیر آب میزدن

مدیر پیمان گفت شما سرپرست واحد راه باش نمی خوام کارگاهم به هم بریزه و از این حرفا

منم گفتم مانعی نداره من کار خودمو انجام میدم کارگاه مال شماس هرجور مایل باشین مدیریت میشه

.

.

الان که ۳ماه گدشته توی هفته گدشته ۳بار ازم خواست که سرپرست کارگاه بشم


هنوز هیچی رو قبول نکردم همش گفتم تا سال بعد خدابزرگه

عید شما مبارک


نظرات 5 + ارسال نظر
Alireza poorabed پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ http://darabnod32.persianblog.ir/

سلام وبلاگ زیبایی دارید.به من هم سری بزن.راستی لینکتون کردم شما هم منو لینک کنید.

خاستگاه شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

سال نو شما هم مبارک

سمیه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://manoto-73.blogfa.com

"شاد باش نه یک روز
هزاران سال....
بگذار آواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند"
سال نو مبارک

نازی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

سلاممممم
امین
حالت چطوره؟
الان اومدم دیدم وبتو
تبریک میگم بابا شدی....وای خیلی خوشحال شدم
من عاشق دخترم
ایشالله موفق و خوشبخت باشی
راستی از این دوستمون که کانادا بود چه خبر؟
خاستگاه عزیز سلام
چطوری خانوم؟ اوضاع خوبه؟

سلام
به به نازی خانوم
پارسال دوست امسال ...
رسیدن بخیر
سلامت باشی
ممنونم مرسی
راستش خبری ازش ندارم آدرسشو ندارم
خاستگاه م خوبه سلام میرسونه:))))

سحر چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام امین.خوبی؟سال نو مبارک باشه.ایشالاه سال خوبی باشه برات در کنار خانم و دختر کوچولوت.شاد و سالم و موفق باشین

سلام
همچنین واسه شما
انشالاکه هرکجا هستی شادو سلامت باشی
شما خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد