شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری

می خوام تا اونجایی که نفس دارم از روی آتش بپرم

شاید پلیدی هام غم غصه هام

همه بسوزند

نظرات 5 + ارسال نظر
ثنا.. دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ب.ظ

نسوزین حالا ...

خیلی وقته کع سوختیم

اسیه دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.dast-n.blogsky

بپا خودتو نسوزونی

باشه چشب چرا همه فکر سوختن منن
بابا بچه که نیستم منم دلم می خواد بپرم

فلفل سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ق.ظ

سلام، به به! خوبه! انشاالله یه امین خان جان گل داماد ببینیم بعد از سوختن غم و غصه ها! :دی

نازی سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام امین آقا
ایشالله خوش بگذره
قدیما یادش به خیر واقعا...حد اقل این ترقه های بمب گونه نبود و راحت میرفتیم بیرون...
جای من هم بپر
فقط بپا نسوزییییییی:)

سلام مرسی آVه واقعا
قبلنا خیلی بهتر بود با اینکه همه آتش روشن می کردند ولی یه آرامش خاصی بین مردم بود ولی الان فقط باید مراقب باشی که بلایی سرت نیاد .
باشه چشب جای شما هم می پرم
نه خانوم نترس نمی سوزم

فلفل سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ

می گم چرا جای چشم می گی چشب؟

عادت کردم فلفل جان از بچه هر چی بهم فشار آوردن که بگم چشم موفق نشدن
حتی یه موقع یادم میاد از لجم می گفتم چسب تا اینکه دیگه بیخیال شدن و به همون چشب قانع شدن:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد