شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

موضوع جدید


رفتیم و برگشتیم همه چی خوب و عالی بود

فقط امروز ظهر یه موضوعی رو پدرش مطرح کرد

حالا قرار شده فردا بیاد پدرش بیاد خونه ما و با پدرم صحبت کنه

اگه حل نشه احتمال کات شدن هست

منم امشب خودمو بیخیال نشون دادم

تا فردا ببینیم چی پیش میاد

ایشاله که هرچی خیره صورت بگیره حالا هر چی می خواد باشه


سلام و معذرت

هنوز نتم درست نشده بردمش شبکه اونام نتونستن مشکلشو متوجه بشن

خلاصه قراره که فردا بازم برم اونجا و ببینم چیکار باید بکنن

و اما

همه چی خوبه و

و

و

قراره امشب بریم خواستگاری

دو مورد بود که با هم تفاهم نداشتیم ولی بعد صحبتهای طولانی به تنیجه رسیدیم

امیدوارم که امشب همه چی خوب پیش بره

دعا کنین که هرچی خیره واسم اتفاق بیافته

و فردا هم نتم درست بشه

بازم معذرت می خوام از همه همتون و ممنونم که شما ها بودین


بی نت شدم

اگر دیر آمدم نت نداشتم

برادر گرامی لطف فرمودند با شبکه نت خونه ور رفتن و کلا شبکه و نت مودم و همه چی رو بهم ریخته و چند روز نت نداشتم فکر کنم باید برم به سمت قدیم و از سیستم دیل استفاده کنم وقتم ندارم که برم شبکه بهرحال ماجرا از این قرار بود

و اما موضوع خودم

بعد از اون دیدار همون شب بازم با هم صحبت کردیم و کار داشت به جاهای باریک میکشید که با هوشمندی دختر خانم به خوبی تموم شد فرداش به مدت 2 ساعت تلفنی در مورد شب قبل صحبت کردیم و همه مواردو مطرح کردیم و از اون به بعد همه چی داره خوب پیش میره و اون مشکلات و مسائل قبل که من باهاشون مشکل داشتم کلا بر طرف شده

خدا بخواد همه چی آرومه

ولی شما ها به دعاهاتون ادامه بدین چون هنوز خیلی مونده

مرسی که این مدت مدام میومدین و عذر خواهی بابت اینکه من نبودم

در پی دیدار حضوری که امروز انجام شد

بسیار خودم را کنترل کرده بودم که خیلی آروم و منطقی به نظر بیام و کاملا خونسر دباشم که همین طور هم نمایان شدم

پس از مذاکره طولانی به مدت ۲ساعت ۲بند از شروط را نپذیرفتم و بند که سوم محدودیت میاورد و یه خورده متعصب مانند از جانب پدر دختر خانم بود که شرایط رابطه بعد عقد را عنوان کرده بود که با صراحت تمام اعلام نمودم شاید در دوران نامزدی محدودیتی را قبول کنم ولی بعد از عقد هیچ گونه محدودیتی را قبول نخواهم کرد و خواستار شدیم که نظرات مارا به محضر پدر گرامیشان برساند

و بعد از همه این بحث ها قرار شد که صحبت کنه که ما هفته آینده به همراه پدر و مادریه روز رو مشخص کنه که بریم و خانواده ها با هم آشنا بشن

البته اگه امشب پدرش همه چی رو کنسل نکنه

یه وقتایی اگه کوتاه بیای و هرچی که دختر میگه قبول کنی دختر خانم ها فکر می کنن که خبریه

با  عرض پوزش از همه دختر خانم ها و عروس خانم های آینده که این مطلبو می خونن 


قهر نیستم ولی تا وقتی که بهم پیام نده بهش پیام نمیدم

یه موضوعی رو چند بار ازش خواستم که پیگیری کنه وهر بار می گفت باشه ولی در عمل نه

خلاصه امروز یه اشاره ای کرد و منم دیگه طاقت نیاوردم

گفتم که تا حالا چند بار ازت خواستم ولی توجه نکردی و تحمل بی توجهی به حرفامو ندارم و...

نوشت بی توجه نبودم پیگیری کردم ولی (یه سری توجیهات که برام قابل قبول نبود)

نوشتم میدونم ناراحت شدی ولی اگه بی طرفانه نگاه کنی بهم حق میدی

نوشت آره ناراحتم چون به حرفت بی توجه نبودم به نظرت چه دلیلی می تونه داشته باشه که انجام نداده باشم

خلاصه نوشتم نمیدونم ولی اینو میدونم  

همونطوری که من تونستم تو هم میتونسی انجام بدی

از ظهر به اینور دیگه خبری ازش نشده و منم سراغش نمیرم


پی نوشت :

بعد از ۵ ساعت پیام داد و گفت که انجامش میده