شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

دوستم

اولین سالگرد ازدواج به خوبی و خوشی و با رضایت کامل همسر همراه بود

یکی از بهترین دوستام الان دقیقا 3ماهه که با خانومش مشکل داره

خانوم خونه مامانشه و پسر هم تنها

این در حالی که دختر دایی پسر عمه هم هستن

2روز پیش برای اولین بار میرن دادگاه واسه جدایی

همین عید 91بود که با هم رفته بودیم اصفهان وتفریحات دیگر

زیاد خواستیم پادرمیانی کنیم ولی متاسفانه هردو مثل بچه ها لجبازن

حتی برنامه گذاشتیم که هردوشون بیان خونه ما صحبت کنن

اما لحظه آخر کنسلش کردن

توی انتخاب شریک زندگی اصلی ترین موضوع طرز فکر دونفره

که متاسفانه توی روزای اول کمترین اهمیت و بهش میدن

اگه ابتدا عاشق هم نباشن ولی همو بفهمن بعد از گذشت یه مدت از زندگی مشترک عاشق هم میشن ولی اگه فقط عاشق باشن بعدش از هم متنفر میشن

.........................................

خاستگاه آدرس وبتو ندارم بذاری ممنون میشم

بعضی وقتا دلم واسه گذشته تنگ میشه


سالگرد

تا چند روز دیگه  اولین سالگرد ازدواج فرا میرسه

چه زود و چه پر ماجرا یک سال گذشت

اوایلش خیلی سخت بود و دیر میگذشت

بعدش فروردین که بعد از تعطیلات اصلا خوب نبود تا اینکه اردیبهشت اومد

و کم کم به سمت خوبی پیش رفت

اینایی که گفتم شرایط روحی و کاری و زندگی خودم بود

واینگونه بود که یک سال هم از عمرم گذشت

مرز جنون

دیروز تا مرز جنون پیش رفتم

موقع رانندگی سر یه موضوع الکی اینقدر با هم جر و بحث کرد که هزار بار فکر واژگونی ماشین به سرم زد

ولی بازم عوامل بازدارنده درون جلومو گرفتن

بعضی وقتا اینقدر بهم فشار میاد که دوس دارم فرار کنم

فکر جدایی به سرم میزنه ولی بعدش می بینم که خیلی دوسم داره

خودشم اذیت میشه

نمیدونم

فعلا که همه چی حل شده تا خدا چی بخواد