شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

بی نت شدم

اگر دیر آمدم نت نداشتم

برادر گرامی لطف فرمودند با شبکه نت خونه ور رفتن و کلا شبکه و نت مودم و همه چی رو بهم ریخته و چند روز نت نداشتم فکر کنم باید برم به سمت قدیم و از سیستم دیل استفاده کنم وقتم ندارم که برم شبکه بهرحال ماجرا از این قرار بود

و اما موضوع خودم

بعد از اون دیدار همون شب بازم با هم صحبت کردیم و کار داشت به جاهای باریک میکشید که با هوشمندی دختر خانم به خوبی تموم شد فرداش به مدت 2 ساعت تلفنی در مورد شب قبل صحبت کردیم و همه مواردو مطرح کردیم و از اون به بعد همه چی داره خوب پیش میره و اون مشکلات و مسائل قبل که من باهاشون مشکل داشتم کلا بر طرف شده

خدا بخواد همه چی آرومه

ولی شما ها به دعاهاتون ادامه بدین چون هنوز خیلی مونده

مرسی که این مدت مدام میومدین و عذر خواهی بابت اینکه من نبودم

نظرات 9 + ارسال نظر
ثنا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

بله بله ..
حالا مشکل نت خونه چیه ؟

والا ثنا نمیدونم چیکارش کرده که اصلا وصل نمیشه یعنی اصلا نمی تونه به شبکه وصل بشه که بتونه قسمت یوزرنیم و پسوردو چک کنه و بعد از چند مین پیغام ریموت سیستم رو میده
کلا تنظیمات مودمشو بهم ریخته

خاستگاه شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

بسیار نکو

اگه نمی گم میاین میگین چرا نمیگی اگه میگم تو میگی بسیار نگو
خاستگاه جان نگران نباش من به این چیزا اعتقاد ندارم اگه خدا بخواد درست میشه اگرم نخواد بدون اینکه آدم بدونه خودبخود تموم میشه

خاستگاه شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

یک بار من بدون غلط املایی نوشتم تو استباه خوندی

عاشق شدی هاااااااااااااااا

نوشتم بسیار نکو ( نیکو - خوب)

آخه به غلط املایی هات عادت کردم:))

ثنا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

شاید Disable کرده مودم رو .. کلیک راست کرده و Disable زده ..

نه دیگه در این حد بلدم
از این یکم پیچیده تره

فلفل یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ق.ظ

خب خدا رو شکر که همه چی آرومه، تو به اون دل بستی، این چقدر خوبه که شما دو تا کنار هم هستین...

بله :)

نازی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

ای بابا چه بد شد
نت که قطع میشه انگار آدم زندگی اش مختل میشه

خدا رو شکر که رابطه تون خوب شده و همه چی آرومه
چه حس خوبیه این آرامش
و

یه عالمه آرزوی خوب

مرسی نازی جان

نازی چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

مهندس؟داماد؟........کجایی؟
اوضاع خوبه؟

کجایی پس؟

سلام
ببخشی هنوز با مشکل بی نتی مواجهم
اوضاع خوبه خدارو شکر

فلفل پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

همونایی که نازی گفت

همونایی که واسه نازی نوشتم

مریم جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

سلام
خوبی
شرمنده
منم مثل خودت
ایتر نت نداشتم
بعدشم خبر که داشتی
آبان ماهه قرار بود من برم
یادت هست؟
مهندس؟داماد؟........کجایی؟
اوضاع خوبه؟

کجایی پس؟

سلام رسیدن بخیر
یادم هست
همین جام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد