شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

                 

                                دارم پدر میشم


خدارو شکر

محل کارم اومده تهران

بودجه قطع شد مجبور شدم دوباره برم توی یه شرکت پیمانکاری


نظرات 5 + ارسال نظر
خاستگاه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

تبریک می گم البته من که خیلی شئکه شدم چون هنوز نتونستم تصمیم بگیرم در موردش اما جالب بود برام آقای پدر.

یعنی با خانواده تهران می آیید؟

سلامت باشی
با خانواده نیومدم
۲هفته ۳روز برمیگردم
راستش خاستگاه این یه راهیه که همه خانواده ا میرن
فقط باید شرایطشو داشته باشی
بعد از اینکه حس کردی که داری درجا میزنی و باید یه تغییری تو زندگیت بدی بهترین تغییر و تنوع وجود یه بچه س که سختی های خودشو داره

سحر پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ

تبریک امین جان،آدم باورش نمیشه،انگار دیروز بود تازه با خانومت آشنا شده بودی،خیلی باید حواست بهش باشه ها ایشالا کار جدیدت هم پر از برکت باشه برات

ممنونم سحر
حواسم بهش بود ولی الان دیگه ازش دورم

سمیه جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://manoto-73.blogfa.com

واااااااای مبارکه! بسی شکه شدم!:D
ایشالا قدمش پر از خیر و برکت باشه!
به شهر ما خوش اومدی :دی

متشکرم
شهر شما که خوش آمدنمیخاد
همش دوده بعد از یه مدت متوجه میشی که توی انبار اگزوز یه ماشین خیلی خیلی بزرگ زندگی کردی
اگه مجبور نبودم نمی ومدم و اگه جور بشه برمیگردم

فلفل سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااای امین دلم ریخت وقتی دیدم نوشتی ...!!! امین باورم نمی شه! چقدر زود می گذره! انگار همین دیروز بودیم که هممون بچه هایی بودیم به شدت جوون که فقط خودمون خودمونو می فهمیدیم! حالا یکی ازدواج کرده! یکی داره پدر می شه! یکی رفته خارج!

وای امین همین فرداست که بگی دارم پدربزرگ می شم!!!!!!!!!! خدای من!

آره فلفل
همین فرداست
واین همه دوندگی به سرعت نیست میشه
اینه دنیا

سمیه چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ http://manoto-73.blogfa.com

فـــــــلـــــــــفـــــــــــل سلام خوبی؟ دلم واست تنگ شده دختر!:(
با عرض معذرت از امین خان من هیچ راه دسترسی به فلفل ندارم!

خواهش میکنم
ایشالا که بهم برسین:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد