شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

ممنونم از اینکه با حوصله خوندین و جواب دادین

قبل از جواب دادن به نظرات یه توضیحی باید بدم اونم اینکه

با توجه به شرایط کاریم مجبورم هفته ای ۲-۳روز خانومم خونه مادرم باشه و ۲-۳ روز خونه مادرش

واما جواب نظرات

به ترتیب افسانه :

حرفتو کاملا قبول دارم بشرطی که  همیشه سکوت کنه و این به معنای پایان یه رابطه س نه اینکه یکی دو ساعت سکوت کنه

واما فلفل عصبانی:):

مرسی که اون همه جواب واسم نوشتی ولی یکم ازت دلخور شدم

اولا فکر نمی کنم خیلی مرد باشم:)

دوما نمی خوام تنبیهش کنم

 آدم وقتی که یکی و دوس داره وقتی بخاطرش کلی راه میاد تا برسه خونه پیشش باشه بعدش طرف مقابل بخاطر یه موضوع کاملا بی ارزش (که دیشب خودش اقرا کرد که اشتباه بوده رفتارش)بخواد ضدحال بزنه باید چیکار کنه

باز بخاطر اینکه نمی خواستم ناراحت باشه چند بار ازش پرسیدم چی شده (خودم حدس زده بودم حتی یه بارم بهش گفتم )ولی هربار بگه چیزی نیسو همش تو خودش باشه

بالاخره منم آدمم کلافه میشم خسته میشم مشکلات کاریم بی اندازه زیاده با این وجود هیچ کدومشو بروز ندادم توقع دارم حداقل وقتی خونه م فکرم راحت بشه به چیزی فکر نکنم نه اینکه ببینم خانومم همش تو خودشه هرچیم بهش میگم چته باز جواب نمیده بنظرت توقع زیادیه؟

اینا هیچ ربطی به مرد بودن وتربیت مرد ایران نداره فلفل اینا روابط ۲نفره شما از دیدگاه یه زن به این قضیه نگاه کردین و منو ۱۰۰درصد مقصر و حتی ...

وخونه مادرش

قرار قبلی مون بود شنبه صبح بره خونه مادرش تا ۲شنبه که برم دنبالش حالا من ازش دلخور بودم گفتم جمعه شب که تا اونجا رفتیم همونجا بمون دیگه فردا پدرت به زحمت نیافته خانوادش م استقبال کردن:))

چون مطمئن بودم اگه می بردمش خونه تا۳صبح باهم بحث میکردیم فرداشم امین بیچاره باید۶میرفت سرکاردرحالی که می شد همین بحث ها رو روز جمعه ظهر انجام بدیم و به نتیجه برسیم و مشکل برطرف بشه

سحر:

دیشب با هم صحبت کردیم همش می گفت موندم تو از چی ناراحتی

انگار من از سنگم خلاصه بعد از کلی حرف و دلیل مشکل حل شد و گفت که اشتباه برداشت کرده و رفتارشم اشتباه بوده

شما زن ها رو حتی خودتونم نمیتونین بشناسین

نظرات 5 + ارسال نظر
فلفل دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ

اگه زودتر اون روشی که من گفتمو اجرا می کردی همون روز همه ی این مشکلات حل می شد و اونم می گفت اشتباه کرده و ...

من از این دلخورم که چرا نرفتی واقعا از ته دل ازش بخوای که حرف بزنه اگه می خوای که تو خونه فکرت آزاد باشه باید به وظایف شوهری تم عمل کنی دیگه. همین که بری سر کار و دو روز بیای خونه و توقع داشته باشی همه چی خوب و آروم باشه که نمی شه. گاهی هم باید ناز بکشی. گاهی گذشت کنی. گاهی برای صحبت کردن با خانمت وقت بذاری...

یه شبم که می تونین پیش هم باشین بهش می گی بمون خونه بابات که بابات زحمت نیفته؟!!! می خوای کلا اصن اون خونه باباش باشه تو هم خونه بابات که کسی زحمت نیفته؟!

چقدر خانمت گذشت کرده به این زودی بخشیدتت. حتی اگر توی اون قضیه حق با تو بوده ولی رفتار بعدت غیرقابل بخشش بود :دی اگه من بودم به این زودیا شازده رو نمی بخشیدم کلی باید نازمو می کشید‌ :دی

حالا امین از دست من دلخور نباش. من از لحنت احساس کردم خیلی حق به جانبی ولی شاید اشتباه برداشت کردم. ببخشید :دی من که گفتم با شناختی که ازت دارم اصلا توقع نداشتم!

دلخور نیستم فلفل
یعنی فلفل توی افکار یه زن ها اینه که اگرم مقصر باشن بازم باید نازشونو بکشن؟:(((((((
آره اگه میشد اون خونه باباش باشه منم خونه خودمون که عالی میشد:)))))))))

سحر دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

ولی امین یه چیزی،انقد نگو که من فقط یه شب در هفته خونه هستم و با هم خوب باشیم و اینا،خانومت هم دقیقن به اندازه تو تو این زمینه حق داره،چون آدم ازدواج نمیکنه که فقط هفته ای یک بار پیش شوهرش باشه،پس بدون وظیفه هر دو تونه که اون ۱ شب یا ۲ شبی که پیش هم هستین و با هم خوب باشین و به خوشی بگذرونین...امین یه سوالی؟چقد خانومت رو دوست داری؟چقد برات مهمه؟

باور کن اونروز که ناراحت شدم بیشتر به این خاطر بود اون ناراحته


راستش زیاد سحر

فلفل دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

عتاب یار پریچهره عاشقانه بکش ;) :دی

دارم می کشم:))

بهنوش سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ق.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

سلام به شما مرسی که به کلبه منم سر زدین خوش اومدین

علیک
بیکار بودم یه چرخی زدم:))))))))

خاستگاه شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

والا من در این مرحله از زندگی این رو فهمیدم که مشکلات مو سو تفاهم ها همش از نکفتن خرف دل است و برداشت هامون از اتفاقات

خانم ها نیاز دارند که نازشون بکشند
این رو یکی بیاد به همسر من هم بگه.

از احوالات من جویا باشید خیلی حالم بد است
14 روز مونده به عروسی و کلی کار
با یک همسر خونسرد
خیلی خونسرد

مبارکه
تبریک میگم
ایشالا خوشبخت بشین
خونسرد خوبه آرامش داره
وقتی می بینیش سعی کن آرامشش و ببینی نه اینکه اون آرامش و اطمینان خاطر و خونسردی بدونی
همه چی درست میشه نگران عروسی نباش :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد