شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

غیبت موجه

فکر کنم که غیبتم موجه باشه:))



آره دیگه

بالاخره داماد شدم


خیلی سرم شلوغ بود ولی بالاخره تموم شد

عروسی شب عید غدیر بود

خداروشکر خیلی عالی بود همه راضی بودن

و خودم از همه راضی تر:))


مرسی که نگران بودین

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

نههههههههه،یعنی تو نباید قبل عروسی به ما میگفتی؟؟مبارک باشه اونم خیلی زیاد،زندگی مشترک چطوره آقای دوماد؟:دی خوشبخت باشید همیشه :)

مرسی ممنونم سحر
ایشلا یه روز واسه خودت البته عروس بشی نه دوماد:))

soso یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

واااااااااااااااای مبارکه بسی بیشتر از بسی خوشحال شدیم مبارکه خیلی خیلی مبارکه ولی خداییش نباید قبلش یه خبر کوچیک می دادی؟!!
زندگی مشترک چطوره حالا؟ ایشالا به پای هم پیر شید

سلامت باشی
راستش گفتم نگم که یهو بگم :)))))
بعدش کارت دعوتم کم اومد فرصت نبود دوبار بدم واسه چاپ:)))

[ بدون نام ] دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

حدس زدم آیکیو.مبارکه:)

بخاطر همینه که بهت میگم آیکیو چون تقریبا درست حدس میزنی
مرسی
ایشالا عروسی شما :)

فلفل سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

حالا می گفتی عروسیته ما نمی اومدیم :دی
خیلییییی مبارک باشه امین ایشالله همیشه شاد و خوشبخت باشین

مرسی فلفل همچنین واسه شما


هاااااااا:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:)))))))))))))))
با من بودی؟؟؟؟؟:))

حاستگاه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

مبارک باشه

بالاخره امین واقعا داماد شدی :)

چه جالب همون موقع نامزدی من هم بود

سلامت باشی
آVه دیگه اینقدر گفتین داماد داماد تا بالاخره داماد شدم:))
جالبه واقعا کارخداس:))))))
مبارک شمام باشه
ایشالا که خوشبخت بشی
تبریک ویژه میگیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد