شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شک

فکر کنم طولانی ترین غیبتم و داشتم

بیست روزی شد

تو این مدت فرازو نشیب زیادی داشتم

یه مدت روابط به مرز بحرانی رسید

اونم بخاطر اس ام اس

یکی دو ماه ژیش یه مزاحم اس ام اسی داشتم که حرف نمی زد

بمدت یه روز دقیق مزاحم شد معلومم بود که مونثه

منم فراموش کرده بودم که اس ها روپاک کنم

یه شب خانومم داشت اس ام اس های خودشو تو گوشیم می خوند و یاد و خاطره شونو زنده میکرد یه هزار تایی بود .

که چشمش به این مزاحم خورد گفت این کیه؟

منم اصلا یادم نبود تا اینکه پیام هاشو خوندم تازه یادم اومد

خلاصه کار به جاهای باریک کشید ویه یک هفته ای اعصاب خوردی داشتیم

راحت بگم که دیگه بهم شک کرده


نظرات 5 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

ای وای شک بدترین چیزه واسه یه رابطه...سعی کن دوباره اعتمادش رو جلب کنی
اون نظر قبلی رو پاک کن،جوابت رو اشتباهی اینجا نوشتم..

سعی کردم سحر ولی اگه زیادجدیش کنم شکش بیشتر میشه
باید یه مدت بگذره و اگه اتفاق خاصی نیافته همه چی عادی میشه وگرنه که بدتر میشه

فلفل دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

امین! چقدر خیالت راحته! به نظر من باید برای از بین بردن این مشکل تلاش کنی نه که بذاری زمان حلش کنه! البته خودت بهتر می دونی ولی اگه من جای خانم تو بودم این توقعو داشتم. چون اون می خواد مطمئن بشه که تو اونو بیشتر همه دوست داری و فقط اونو دوست داری اگه تو بی خیال باشی اونم به این نتیجه می رسه که خیلی واست مهم نیست.

نمیدونم فلفل
فعلا که فراموش کرده
و خداروشکر اوضاع خوبه
میترسم اگه دنبالشو بگیرم بدتر حساس بشه
هرچی بوده یه مزاحم بوده که یه روز اس داده و الان دیگه نیس
درسته؟

فلفل دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

خاستگاه! کجا بودی؟! تو که بلاگتو به روی ما بستی! من ایمیل قبلی ام که آیدی تو داشتم یادم نیست! حالا تو نظر بعدی آدرسشو بهت می دم. دلم خیلی واست تنگ شده بود. یه بارم ازت گله کردم که ما رو گذاشتی رفتی! :دی
حالا این داماد خوشبخت کیه؟ آدرس بلاگت چیه؟

مبارکه خاستگاه

خاستگاه سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

خیلی موقعیت بدی است بهتر یک فکر جدی بخاطر این احساسی که ایجاد شده بکنی و الا خیلی مشکلات در آینده ایجاد می شه.


فلفل عزیز رفتم به ادرسی که گفتی اما خالی است.
من تو همون آدرس قبلیم هستم
تو این مدت اصلا تو نت نبودم

santpeter@ yahoo.com آدرس میلم است

نمیدونم دارم سعی میکنم که درستش کنم
ولی نه بصورت خیلی واضح

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

نمیدونم چی بگم! فقط اینکه ناراحت شدم.خیلی زیاد.امیدار ودم اینوری نشه آیکیو.ولی تقصیر خودته باید جدی با ماحم برخورد میکردی!دلیل هاتم قبلا شنیدم میدونی ه قبول ندارمشون:))باید قاطع برخورد کنی وگرنه همه سوار میشن گوگولی:)))))))

هههههممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد