شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

بازم دیر اومدم

بازم مدرسه م دیر شد

ولی همیشه بیادتون هستم و سعی می کنم بیام ولی نمیشه

یعنی تا یه چند روزی همینجور کارام زیاده

دیروز نظراتو خوندم حتی فرصت جواب دادن و نداشتم

از همه تون ممنونم

به نازی م خوش آمد میگم

و ثنا که باید بگم واقعا سخته

آیکیو منتظرم همچنان

درمورد موارد قبلیم باید بگم همچنان ادامه داره تا کی شو نمیدونم

نظرات 2 + ارسال نظر
ثنا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

واقعاً این زن بیکاره ها یا مشکل روانی داره ..

از ته دل دعا میکنم ایشاالله شرش کم بشه

منم خیلی دعا کردم
تا ببینیم که خدا کی دلش به رحم میاد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ

نه خوبه آیکیوت بالا رفته خلاصه نویسی میکنی ها!:)))))))))))تولد کسرا 15 مرداد بود.

بالا بود
یخاطر آیکیو شما طولانی می نوشتم
یه مدتیه فکر میکنم که آیکیوت یکم یعنی یه ذره بیشتر شده خلاصه نوشتم:))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد