شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

مسافرت

هستم ولی حرفی واسه گفتن ندارم

به یه مسافرت 2روزه قراره بریم

امیدوارم همه چی طبق برنامه پیش بره

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

بهله! مسافرت خوبه مخصوصا در کنار آیکیو.یه وقتی بذار مناکثرا عصر ها هستم .باید کلی باهات حرف بزنم .

نازی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام
من اومدممممممممم
حالتون چطورهُ.دوستهای خوبم
ببخشید که خیلی وقته نبودم
همونطور که میدونید مراسم عروسی بود و طبق معمول میدونید که چقدر آدم درگیر میشه
بعدش هم مسافرت
امین؟چطوری؟دیدم که خونه خریدی به سلامتی ایشالله
ایشالله خوشبخت شید
همیشه شادو سربلند باشید
اوضا خوبه؟
فلفل جون عزیزم بهت خیلی تبریک می گم
زندگی مشترک خوبه عزیزم؟
راستی فلفل جون من نمیتونم اصلا وبت و باز کنم
سعی می کنم زود به زود بیام ایشالله
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد