شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

روزاو شبا

روزا و شب ها همچنان می گذرند و من همچنان در حال کار و تلاش

بیشتر وقتا خسته میشم بعضی وقتا عصبی

بیشتر وقتا واسه جیب صاحب شرکت حرص میخورم که اصلا بمن ربطی نداره

ولی نمیتونم بیخیال بشم چون دارم ازش حقوق میگیرم

امروز خونه تخلیه میشه

ساعت 7 قراره کلیدو تحویل بگیریم

هرچی بیشتر به نزدیگی متاهلی نزدیک میشم بیشترنگران میشم

نگرانی از آینده

از پذیرش یه مسئولیت

مسئولیت یه نفر دیگه که خانوادش با یه دنیا امید و آرزو به من سپردنش

اونم با این اوضاع جامعه که اصلا قابل پیش بینی نیس

اون مزاحمم همچنان داره به مزاحمت خودش ادامه میده

جمعه 7 صبح شنبه 3 بعد از ظهر

دیروز ساعت 4 امروز ساعت 12

دیگه عادی شده

سحر موقع اذان از خدا خواستم کاری کنه که بیخیالم شه ولی 12ظهربرعکسش شد


نظرات 5 + ارسال نظر
آرمین آران سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://aranlar.blogsky.com

اتفاقا منم تازه شروع کردم
18 تیر رفتم سر خونه زندگی خودم
خیلی میترسیدم
اولش یکم زحمت داره
ولی راه میفتی
با اون مزاحم هم برخورد جدی بکن هیچ چیز دیگه با ارزش تر از زندگیت نیست

واقعا هیچ چیز با ارزش تر از زندگیم نیس

soso سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

واااااااای چقد خوب که خونه دلخواهتو پیدا کردی ایشالا یه زندگی خوب و پر از شادیو توش شروع کنی
نگران نباش توکلت به خدا باشه هرچی پیش بیاد به صلاح آدماس فقط باید بدونیم از چه راهی باید از اون اتفاق خارج شیم ایشالا که همیشه بتونی بهترین تصمیماتو واسه زندگیت بگیری فقط توکل یادت نره:))))

ممنوم مرسی
کارم دیگه از نگرانی گذشته راهیه که رفتم بایدم تا آخرش برم
آره ایشالا خدا همونجور که تا الان کمک کرده از این به بعد کمکم میکنه
مرسی

soso سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

راستی یادم رفت
ایشالا نماز روزه ها و دعاهات همه مقبول درگاه حق منویادت نره دعا کنیااااااا

باشه چشم
دعا؟!!!!
دعای من گیراس در چه موردی می خوای؟:))))ازدواج ؟همسر یابی؟:))))


ایشالا که دانشگاه قبول شی و راه درست زندگی تو انتخاب کنی

سحر سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

تقریبا میشه گفت رو همه ی ما ها فشار هست و عصبی شدیم،خدا خودش به خیر بگذرونه،چرا دعا های ما بر عکس میشه آخه؟

نمیدونم چرا
سحر
امروزیعنی 4شنبه
دقیقا ساعت 4.5 صبح پیام داد
اونم 3 تا
نمیدونم چه هدفی داره چرا دس بر دار نیس
یعنی میخواد بگه روزه میگیره؟ نماز میخونه ؟
اگه اینجوریه پس این رفتارش چیه؟
خسته شدم ازش

ثنا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

مبارک باشه خونتون .. ایشاالله به سلامتی ..

واسه مزاحم هم میدونم چی میگی .. چون نمیتونی خطت رو عوض کنی امیدوارم خودش دست از سرت برداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد