شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

اعتصاب

دیروز تمامی بچه های کارگاه و کارخونه اعتصاب کردند

از برج 9 به اینور دیگه حقوق نگرفتن

منم به هیچکدومشون نگفتم که کارشونو شروع کننن

راستش پشت پرده اعتصاب خودم بودم و از خودم اجازه گرفتن

منم سریع خبراعتصاب و به گوش سران شرکت رسوندم 

امروزم که از تهران زنگ زدن که کار کنن گفتم کار نمی کنن

به همین دلیل فردا و پس فردام که همه بانکها تعطیله منم کلا تعطیلش کردم که هم به استراحت برسم و هم هزینه نهار از گردن شرکت محترم کم بشه

اولین باره که دو روز پشت سر هم کارگاه تعطیله

نظرات 4 + ارسال نظر
فلفل پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ق.ظ

کار می کنین اونجا یا اعتصاب؟ خوبه والا! کارمند جدید نمی خواد شرکت؟!

کارمندی که پول نخواد می خوایم:))

فلفل پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ق.ظ

:دیییییییی

این شرکت خصوصیه یا دولتی؟ به همین راحتی حقوق ندادن به ملت؟! بیمه ای چیزی نیست که این خسارتو جبران کنه؟

خصوصیه
خسارتی نیس که فقط شما باید فکر کنی که پولتو توی بانک گذاشتی
دیرو زود داره سوخت و سوز نداره:)))

soso جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

با تاخیر روزت مبارک امین خان:)) کادو چی گرفتی؟:دی
وای بگردم واسه اون خونواده ها آخه تو این وضعیت چه جوری زندگیشونو میچرخونن من موندم این مسئولا و رئیسا چه طور دلشون میاد با زیردستاشون این جوری برخورد کنن خیر سرمون اسممونم گذاشتن مسلمون

باتاخیرات مرسی

چی بگم حتما دلشون اومده دیگه

soso یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ

کجاییییییییییییییییییییی معتصب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:))

همین جا:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد