شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

الان وب فلفل و خوندم بالاخره آپ کرد

ایشالا که خوشبخت بشه

در ضمن اون تاریخی که قبلا نوشتم (17تیر)

اون روز عروسی نازی خانوم هست ایشالا

که از یه ماه قبل غیبتشو شروع کرده منم دیگه طاقت نیاوردم و گفتم

اونم ایشالاخوشبخت بشه

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

منم وبلاگ فلفل رو دیدم و ذوق کردم،ایشالا هم فلفل هم نازی خانم خوشبخت شن

ایشالا

soso شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ

ایشالا همه تون خوشبخت بشیییییییییییییییییییییییین:))
آخیش راحت شدم همه اش میگفتم این 17 تیر چه خبره:دی

:))
فکر میکردی چه خبری میتونه باشه ها؟
مرسی
ایشالا چند سال دیگه خبر عروسی خودتو اینجا بنویسم:))

soso دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

فکر خاصی نمیکردم فقط مونده بودم چه خبری میتونه باشه
راستی عروسی خودت کی میشه ایشالا؟
از این دعاها نکن چون معلوم نیس کی مستجاب بشه شاید هیچ وقت دعات برآورده نشه:))

میشه نگران نباش به وقتش یجوری همه چی درست میشه که خودت اصلا فکرشم نکنی بعدا که بهش فکر کنی میگی آره قسمت بوده:))

فلفل دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ق.ظ

مرسی امین ایشالله تو و نازی هم خوشبخت بشین،
راستی به خاطر یه آدم بی ارزش فکر خودتو مشغول نکن، اون هیچ غلطی نمی تونه بکنه اوکی؟

به به عروس خانوم قدم رنجه فرمودین
سرافراز کردین
افتخار دادین
رسیدن بخیر
خبر میدادین شتر سر می بردیم
:))
مبارک باشه عروس خانوم
الان ایرانی یا رفتی؟

نازی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام
ممنونم از همه دوستهای خوبم و ببخشید که غیبتهام طولانی شده
درگیر کارهای عروسی و کار هستم
ایشالله همگی خوشبخت شید
فلفل جون من نمیتونم بیام تو وبت عزیزم امیدوارم خوشبخت شی خانوم
امین جان شما هم ایشالله همیشه خوش باشی

به چه عجب نازی عروس خانوم
مبارکه ایشالا
بجز آرزوی خوشبختی حرف دیگه ای نمیتونم بزنم چون میدونم که حسابی سرت شلوغه
ایشالا که خوشبخت بشی

فلفل دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

ممنون امین جان، از فعالیت دوباره ام معلومه که برگشتم کانادا :دی
ممنون نازی جان، ایشالله عروسی ات عالی عالی برگزار بشه و بعدش خوشبخت و شاد در کنار هم زندگی کنین

خواهش میکنم
بالاخره رفتی
ایشالا که خوش باشی همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد