شبای جوانی

واقیعت تلخ

همه رو از اول میگم چهارشنبه صبح بلیط داشتم واسه پایتخت

فوکر تقریبا  خوب بود خلبانم آروم نشست

رفتیم دفتر مرکزی شرکت یه روز کامل وقتمونو تلف کردیم وتا غروب اونجا بودیم شبشم رفتیم خوابگاه شرکت اونجام که دسترسی به نت نداشتم

فرداش یعنی 5شنبه همایش بود در مورد فعالیت های سال گذشته اونم که تاظهر طول کشید بعدازظهرشم با مدیر عامل جلسه داشتیم وساعت 5رفتیم فرودگاه اونجام وایلس قطع بود وبازم نشد بیام نت

واما بالاخره نوبت پرواز ما شد با شرکت محترم آسمان

اتوبوس رفت و رفت و رفت تا بالاخره یه هواپیمایی انتهای فرودگاه که منتظر ما بود خودشو نشون داداونم چه هواپیمایی

گفتن ساخت وطنه

از اون هواپیماهای سم پاش (ملخ دار)که توی مزارع کشاورزی استفاده میشه فقط صندلی توش کار گذاشته بودن

وقتی نشستیم نصف صنلی ها خالی بود خلبان لطف فرمودن همه رو به انتهای هواپیما راهنمایی کردن وبه مسافران گفت که جلوی هواپیما سنگین شده

همه اشهدشونو خوندن حتی بعضیا زنگ زدن و از دوستاشون خداحافظی کردن

بزور بلند شد موقع اوج گرفتن صدای موتور وحشتناک عوض شد و.....

پرواز 40 دقیقه ای 1ساعت 15 دقیقه طول کشید طبق گفته خلبان

سروصدای داخل هواپیما افتضاح

وفاجعه اونجا بود که وقتی که نشست و خواستیم پیاده شدیم وقتی که موتور هواپیما خاموش شد تمامی لامپ های داخل هواپیما خاموش شد و لی خب چون مهمانداران محترم آمادگیشو داشتن چراغ قوه روشن کردن و با بیچارگی مسافران پیاده شدن

تا سه ساعت بعد از پرواز سرم درد میکرد

واقعا جان آدما اینقدر بی ارزشه ؟!!!!

سحر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

دقیقن جان آدما واسشون بی اهمییته،هیچ ارزشی نداره،من اصلآ جرات ندارم واسه مسافرت داخلی هواپیما سوار شم
حاضرم دیر برسم،ولی برسم

شاید منم دیگه هیچ وقت هوایی نرم

غریب آشنا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

اولش که نوشتی واقعیت تلخ ترس بدی تو دل آدم می افته
ولی در هر حال این واقعیته ما هم کاریش نمیتونیم بکنیم
در ضمن سحر جان به این نکته توجه داشته باش که تا وقتی کسی نخواد بمیره نمیمیره ممکنه تو هواپیمای سقوط کرده همه بمیرن ولی تو زنده بمونی چون تقدیرت یه چیز دیگه میخواد پس اگه خدایی نکرده قرار باشه اتفاقی بیافته می افته با چی میخوای سفر کنی که هیچ هراسی نداشته باشه همیشه سفر با هراس خودش همراه بوده

من این حرفتو قبول ندارم
نمیشه که آدم خودشو در معرض خطر بندازه بعدش بگه که خب اگه قرار باشه بمیرم میمیرم
نه این اصلا درست نیست
ادامه جوابو توی یه پست میذارم

فلفل شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ

منم وقتی داشتم می اومدم اینجا با ایران ایر تا لندن رو رفتم... اولا که صف بعد از کارت پرواز اینقدر طولانی بود که اکثرا نیم ساعت بعد از ساعت پرواز به هواپیما رسیدیم! بعد هم گفتن به علت تعویض فیلتر نمی دونم چی هواپیما تاخیر داریم! در نهایت با سه ساعت تاخیر پرواز بلند شد و موقع فرود هم دقیقا نیم ساعت هواپیما بالا و پایین می رفت دقیقا عین ترن هوایی شهربازی اوج می گرفتن، فرود می اومد دوباره اوج می گرفت!!!!و اینگونه بود که ما از پرواز بعدی(خارجی) که دقیقا سر ساعت بلند شد جا موندیم... و یک شب رو توی لندن یا یک کیف دستی کوچولو و با سه تا پسر گذروندم... اونم در حالیکه از بدو بدوهای توی فرودگاه امام و همچنین لندن به شدت عرق کرده بودم و لباس نداشتم، دیگه خودتون برید بقیه اشو...!! :(

بازم جای شکرش باقیه:))

سحر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

به غریب آشنا ،عزیزم میدونم که مرگ یه تقدیر و هروقت خدا بخواد پیش میاد،اما باورم اینه که نباید خودمون کاری کنیم که راحت خودمون رو به سمتش سوق بدیم،زندگی با ارزش تر از این چیزاست , یه چیزی مثل احتیاط کردن،از نظر من هم سفر با هواپیماهای ایران هم همینه

منم همینه گفتم ولی با یکم آب و تاب بیشتر:)

ثنا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

آسمان مزخرف ترین شرکت هوایی هستش .. بیشترین سقوط ها هم مال آسمان و ایران ایر هستش .. ماهان بهترین هستش امین .. همیشه هم بلیط هاش گرون تر .. چون از تمامی خلبان های بازنشسته و باتجربه داره استفاده میکنه .. پروازهاش هم همیشه سر ساعت میپره ..
از این به بعد هرجا خواستی بری با ماهان برو حتماً .. :دی

شاید دیگه با هواپیما نرم ثنا
واقعا افتضاح بود
وقتیکه میگم مسافرا اشهدشونو خوندن
واقعا خوندن

ثنا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

میدونم .. منم تا حالا تو این شرایط بودم .. یه پست هم نوشتم که .. ولی در کل میگم ماهان بهتر از همه است .. در بین این سالهایی که تاسیس شده فقط یه سقوط داشته که اونم مسافربری نبوده و پرواز آزمایشی بوده