شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

تعطیلی

یه 5شنبه جمعه نبودم ها ببین چه خبر شده

خب انصافا فرصت نکردم بیام نت ببخشین

واما بعد

بعد از اون شب خدارو شکر دیگه خبری ازش نشده

یعنی همون موقعی که ازم خداحافظی نکرد حدس زدم بیخیال بشه

ولی هنوزم یه چیزی ته دلم هست که میگه چند وقت دیگه بازم سروکله ش پیدا میشه

بهرحال بقول غریب آشنا

فعلا شاد باشیم تا اون موقع

ولی خب 5شنبه رفتم خونه خانومم شام دعوت بودم خیلی خوش گذشت

روز جمعه م بازم دلم طاقت نیاورد اونم همینطور پیام میداد

رفتم دنبالش رفتیم بیرون یه چرخی زدیم آسمونم که نم نم میبارید

دیشبم سر یه موضعی تا ساعت 2نصف شب بهم پیام دادیم و ادامه بحث ب امروز موکول شد که تلفنی صحبت کردیم

بعدازظهرم بازم دلتنگ شد

خداروشکر که فعلا مشکلی نیس و همه چی داره خوب پیش میره

مرسی از همه تون

نظرات 4 + ارسال نظر
غریب آشنا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

نه همون حرف منه باید زودتر یه عروسی بگیرین برین سر خونه زندگیتون این نشد که یه ساعت جدا میشین میگی دلم تنگیده بود آخه
ولی واقعا خوشحال میشم من وقتی یکی اینجوری در مورد همسرش حرف میزنه
ایشالا خوش و خوشبخت باشی

مرسی ممنونم
نه دیگه واسه عروسی فعلا عجله نکنین
چون همه میگن دوران عقد بهترین دورانه
خوبیشم به همین دلتنگین هاس دیگه
بازم مرسی و همچنین

سحر شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

ایشالا خوشیتون همیشگی باشه،خیلی خوشحال میشم اینا رو میخونم

مرسی سحر جان ممنونم
امیدوارم که امسال توی وبت خبرای خوب زیاد بشنوم

فلفل یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

حالا هی پیامک بازی کنینا خوش به حال مخابرات :))

بیا
حالا ما داریم به پیامک دلمونو خوش میکنیم اونم نذار ها:)))

مریم پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

ایشالا خوشیتون همیشگی باشه،خیلی خوشحال میشم اینا رو میخونم

مرسی ممنون
ایشالا که شمام خوشبخت و همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد