شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

چی فکر میکردم چی شد

فکر میکردم که همه چی تموم شده

دیگه عقد کردم و بیخیال میشه

ولی نشد دیشب پیام داد امروز همش فکر میکردم که حالا دلش تنگ شده دوتا پیام داده و تموم

ولی نه این نبود

الان دوباره یه پیام جک فرستاد

دقیقا داره مثل قبل شروع میکنه 

اون یه بیماره یه بیمار روانی

دیگه حوصله ندارم

فقط اینو میدونم که اگه اینبار بمیره امکان نداره جواب پیامشو بدم


نظرات 5 + ارسال نظر
ثنا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

ترخدا خطت رو عوض کن تا خانومت بویی از این قضایا نبرده

ثنا نمیشه
به چند دلیل
1- ظرف 2-3روز شمارمو پیدا میکنه
2- تمامی پرسنل کاری و همه اونایی که باهاشون کار میکنم با این خط در ارتباطن
3- خانومم مشکوک میشه

غریب آشنا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

منظورم از لفت دادن به این مسخره بازی هس که درآورده و تمومش نمیکنه
به نظر من واقعا روانیه که از عذاب دادنت هیچ پروایی نداره و همچنان ادامه میده فقط میتونم بگم دعا میکنم برات ختم به خیر بشه پیشنهاد ثنا هم خوبه اگه میتونی واقعا بهتره خطت رو عوض کنی شاید شمارتو دوباره پیداکنه ولی تا یه مدت میتونی بدون دغدغه فکری در مورد اس دادناش یه راه حل پیدا کنی

اه از این جور آدما متنفرم

منم متنفرم وخسته شدم
دیشب تا صبح هزارتا خواب آشفته دیدم

فلفل سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ

بدت نیاد امین، واقعیته، دوستی می گفت "فقط غیرممکنه که غیرممکنه..".

ندونستم دقیقا منظورت چی بود

فلفل سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

جواب اینو دادم که گفتی از این حرفت خیلی بدم اومد... :دی

امین من نذر دارم روزی یه یاسین می خونم...
واسه تو هم دعا می کنم که دست از سرت برداره، ایشالله همه چی درست می شه. تو هم پیاماشو همون موقع که میاد نخونده پاک کن و سعی کن ذهنتو از این فکر دور کنی...

مرسی ممنونم

سحر سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

واییییی امین چقد ناراحت شدم که این رو خوندم،اتفاقن بعد عقدت میخواستم در بارش ازت بپرسم که گفتم بحثش وا نشه بهتره،اگه میتونی شمارشو کلا بلاک کن

کاش بحثش وا میشد ولی سروکله خودش پیدا نمیشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد