شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

ضدحال

میخواستم بیام و از عید بگم از خاطراتم از مسافرتم ولی دیشب یه ضد حال اساسی خوردم

طوریکه همه چی یادم رفت

البته دیشب نه اول صبح بگم بهتره

دیشب ساعت 2نصف شب بازم خانومه پیام داده بود که نمی تونه بیخیال من بشه

صبح که  شماره رو دیدم چون ذخیره نکرده بودم شک کردم که اون باشه بعدش که متن کامل پیامشو خوندم سر درد گرفتم

بلافاصله خذفش کردم

شانس منه بخدا اصلا فکر نمیکردم بخواد ادامش بده

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://tanhatarinmaryam

حالا کوتاهی کن
اشکال نداره
ولی به وقتش ضربه ای خواهی خورد که فکرشم نمی کنی
ببخشید رک حرف میزنم
اما خودم دخترم می فهمم چه اتفاقی در شرف

چیکار باید بکنم بجز اینکه بهش محل نذارم و صداشو در نیارم؟

ثنا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

ای وای .. خدا لعنتش کنه ایشاالله ..
برات دعا میکنم همه چی ختم به خیر بشه

مرسی ممنون
نمیدونم اون دوتا پیام یعنی شروع دوباره
یا اینکه فقط یه مزاحمت یا امتحان دوباره من بوده
امروز همش نگران بودم که نکنه دوباره خبری ازش بشه

غریب آشنا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ

ای بابا چرا انقد لفتش میده
خدا کنه همه چی ختم به خیر بشه این دیگه شورشو درآورده بی ... بییییییییییییییییب:)) واقعا موندم به این جور زنا چی میشه گفت اه

چیو لفت میده غریبه جان؟

فلفل دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

وای منم که اینو خوندم سردرد گرفتم چه برسه به تو!
بهرحال تو اصلا نباید نگران باشی. چون تو هیچ کار اشتباهی نکردی. تو همیشه بهترین عکس العمل رو داشتی همه ما شاهد بودیم. خدا هم هست و مطمئنا نمی ذاره اتفاق بدی بیفته.

گاهی می ترسم نکنه من هم یه روز عیین این خانومه بشم؟؟ :(((

چرا عین این خانوم بشی ؟
از این حرفت خوشم نیومد فلفل
اصلا نباید همچین فکری به ذهنتم بیاد

ننه ممد سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام به همه بچه های باحال خیلی تعریف اینجاروشنیدم منو عضو میکنید؟

تعریف اینجا؟!!!!
چی بگم والا
عرضم بحضورت که اینجا معمولا کسایی میان که صداقتشون زیاد باشه ولی شما یکم مشکوک اومدی
اون از اسمت که هم ننه س و هم ممد:)
واینم از اینکه میگی تعریف شنیدی؟!!

ننه ممد سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

موضوع بحثتون جالبه من تو ای قضایا بسی تجربه دارم

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد