شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

سال نو مبارک

سال جدید داره میاد

قبل از اینکه بخوام تبریک بگم

دلم میخواد اول به فلفل بابت مصیبت وارده تسلیت بگم و از خدا میخوام که به همه خانوادش صبر بده

تسلیت میگم فلفل جان بعدشم اینقدر واسه حل شدن مشکلاتت عجله نکن خدا بزرگه


حالا نوبت تبریک عید به همه س

خب مثل پبر زن ها براتون دعا میکنم

از خدا میخوام که امسال سال خیلی خیلی خوبی واستون باشه سرشار از سلامتی و شادی و موفقیت امیدوارم که سیزده بدر سال 91 همتون خانه شوهر باشین

راستی اون جریان جایزه همچنان پابرجاس

بعدشم این فلفلی که من دیدم داره زیره زیره ازدواج میکنه مراقبش باشین ممکنه یه روز بیاد وبگه که ازدواج کرده و برنده بشه ها


سال نو مبارک

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

یعنی الان جز شوهر آرزوی دیگه ای نبود برامون بکنی؟:)))
امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی و موافق باشی:)

بنظر خودم و بنظر همتون بهترین دعا رو براتون کردم :)))
مرسی

ثنا شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ

سال نو شما هم مبارک

مرسی ممنونم
انشاله امسال سال خوبی داشته باشی
و همه گذشته ها رو فراموش کنی و آینده خوبی رو واسه خودت رقم بزنی

غریب آشنا شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

آخه جدا دعا بهتر نداشتی امروز هر کیو میبینم میگه سال دیگه عروسیت انقد بدم میاد به نظر من بهترین دعا عاقبت بخیریه که همه چیو به دنبالش داره و اینکه واسه همتون عاقبت بخیری رو دعا میکنم و امیدوارم سال خوبیو با انرژی و شاد شروع کنید
سال نو همتون پیشاپیش مبارک

سال دیگه عروسیت ایشاله:))

مرسی ممنون

غریب آشنا دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ق.ظ

سال نو همه مبارک:دی

فلفل دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ق.ظ

سلام امین، مرسی از تسلیتت، ایشالله هیچ کدام از دوستان هیچ وقت غم نبینید و امسال هم پر از شادی و موفقیت و ازدواج براتون باشه :)

امین من که دلم می خواد تو واقعا راست بگی که من دارم ازدواج می کنم :))))) ولی خودم که هنوز خبر ندارم!

بهرحال جایزهه رو ازت می گیریم دسته جمعی :دی

خواهش می کنم
قابل شمارو نداره
شماهاازدواج کنین جایزش با من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد