شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

آخر سال

بازم آخر سال شد

و این شرکت بی وجدان میخواد دقیقه نود

به کارگرا پول و اعصاب خردیش مال امین بیچاره س

نظرات 4 + ارسال نظر
فلفل چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

می خوان پول ندن به کارگرا دم عیدی؟ آخه واسه ی چی؟ پول نیاز دارن دم عید

همینه دیگه فلفل
بدبختی ایران همینه
پول دارن ولی نمیدن

فلفل پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

چقدر اینجا ساکت شده؟!!
دوباره دم عید شد و شماها همتون غیبتون زد؟ پارسالم همین بلا رو سرم آوردین :((( نامردای بی وفا، بازم به معرفت سحر که شماها ندارین :دی

راستی امین، من صحنه رو برای رقبا خالی کردم... دوستان ما که عروس نشدیم، چشم امیدم به شماست که این جایزه رو از امین بگیردا :)))

چی شد؟
عروس نشدی؟
یعنی چی ؟فلفل الان میام وبت
من هستم نگران نباش تنها نیستی

[ بدون نام ] جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

خواهش میکنم فلفل جون من متعلق به همه شمام:دی
این حرف امین و جایزه و اینا رو هم جدی نگیر،امین الان درگیر زندگی مشترک و ایناست وقتی واسه این چیزا نداره:دی

اتفاقا همه حرفای منو جدی بگیرین
من متعلق به همه دوستانم
نگران نباشین

سحر شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

این قبلی من بودما :))

میدونم از اون تشکری که کردی همه فهمیدن:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد