شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

عقد

مرسی و ممنونم از همه تون

نمیدونم چی بگم اینقدر دوستای خوب اینجا دارم که نمی تونم به چیزای بد فکر کنم مرسی از همه تون

راستش دیروز یعنی سه شنبه عقد کردیم

صبح رفتیم محضر کلی امضا زدیم و خطبه و همه چیو خوند

بعدش قرار شد عصر بریم دنبال عاقد که بیاد توی مراسم جلوی همه همون یه تیکه اول که میگه وکیلم و بخونه و بله رو بگیره

خلاصه همین طورم شد اینجوری خیلی بهتر بود بدون مجوز همه خواهر و برادربودن:))

زدن و رقصیدن و پذیرایی شدن و شام خوردن و بازم رقصیدن و کیک خوردن وخلاصه تا 12شب طول کشید بعدش نخود نخود هرکی خونه خود:))

خیلی خلاصش کردم ولی خداروشکر همه چی خیلی خوب و آبرومند برگزار شد و فکر کنم اکثرمهمون ها راضی و خوشحال بودن

همه چی تموم شد 

دیگه رسما و شرعا ازدواج کردم 

البته هنوز عروسی مونده که احتمالا تابستون باشه اگه خدا بخواد

هنوز باورم نمیشه اینقدر سریع همه چی انجام شد

اینقدر گفتین داماد داماد که دوماد شدم حالا نوبت شماهاس که عروس بشین

به اولین عروس جایزه ویژه داده میشه:))

واسه همتون آرزوی خوشبختی و سعادت میکنم

مرسی از همتون

نظرات 19 + ارسال نظر
ثنا چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

به به مبارکههههه برادر :دی
به سلامتی ایشاالله
خوشبختیتون آرزو میکنم

مرسی
سلامت باشی ایشاله روزی واسه خودت ثنا خواهر:))

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ

masoud چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://azad0631.iranblog.com

18.6419751556115.47026743371salam doost man veblag kheyli ghashangi dari.ama heyf tablighat nadare veblag bedoon tablighat yani bedoon poshtvane mali.
ye sar be veblag man bezan va daramad madam olomr dashte bash mahane 400 hezar tooman.tazmini.
agar doost dashtimano ba asm (sms bahal va sare kari) link kon.bya bem khabar bede belinkamet.
rasty agar omadi ye kilik alaki roo tablighat bezan.babat komak be man.

نمیام
پشتوانه مالی هم که بخواد با وب باشه پشتوانه نیست
از پای نت پاشو برو کار پیدا کن تا پشتوانه مالی داشته باشی

سحر چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

مبارکککک باشه آقا دوماد،همیشه در کنار هم هم شاد و خوشبخت باشید.میگم تو هم رفتی خونه خودتون دیگه ؟:D

مرسی سحر جان ایشاله واسه خودت
آره بابا تا آخرم وایسادم ولی عمه ش نرفت بی وانصاف آخرش من رفتم :))

نازی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ

به به مبارک باشهههههههههههه
ایشالله خوشبخت شیننننننن
خیلی خوشحال شدم
خیلی
خدا رو شکر
خدا رو شکر
با بهترین آرزوها

ممنون
ممنون
منم خوشحالم:))
مرسی نازی جان
حالا دیگه نوبت شماس که مارو خوشحالتر کنی:))
ببینم چیکار میکنی ها:))

فلفل چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

سلااااام بر آقای داماد خوش تیپ!
این هم اولین سلام فلفل به آقای داماد بود :دی
مبارک باشی خیلی خیلی زیاد، قدر این روزای خوب رو بدون و واسش وقت بذار :دی
یعنی عروس بعدی کیه؟ نازی؟ ثنا؟ سحر؟ یا من؟ یا شایدم غریب آشنا؟ (من همیشه فکر می کنم پسره ولی شایدم دختر باشه!):دی
حالا جایزه اش چیه؟ :دی

بخدا منم نمیدونم پسره یا دختر
حالا خودتون بشین تصمیم بگیرین یا زودتر دس بکارشین
مرسی فلفل جان ایشاله واسه خودت وخبر خوشبختی تو بشنوم

سحر چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

فلفل رو من که اصلآ حساب نکن!!!!;)

]اتفاقا اوناییکه کسی فکرشو نمیکنه خیلی زود همه رو غافلگیر می کنن:))

غریب آشنا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ

خیلی خیلی تبریک
ایشالا خوشبخت شین
و یه عالمه آرزوی خوب
.
خوب میپرسیدین بگم که دخترم یا پسر
اولندش دخترم دومندشم ازدواج واسه من زوده گود واسه شما خالی میکنم ایشالا همتونم خوشبخت شین:))
در ضمن فلفل جان چرا فک میکردی پسرم؟

خب به به
حالا که یکم از خودت گفتی بگو ببینیم مگه چند سالته؟
مرسی ممنونم
راستش من حدس میزدم که دختر باشی:)
هیچ کس نباید میدون و خالی کنه این یه فرصت استثناییه؟
جایزه داره ها:))

فلفل پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام امین، فکر کردی می تونی در بری از زیرش که جایزه چیه؟ ها نکنه پشیمون شدی؟ بچه ها نذارین ماست مالی کنه، جایزه ویژههههههههههههه مثل خونه ماشین از اینا :دی (بچه ها همگی دست به یکی کنین بعد هرکی برد جایزه رو تقسیم می کنیم ;) )

سلام غریب آشنا، نمی دونم چرا این فکرو کردم، احساس کردم با امین آشنایی قبلی داری ولی خودتو معرفی نمی کنی... فکر کردم شاید یکی از دوستاشی! البته الان که فکر می کنم می بینم دلیل منطقی ای نیست :)))) من فکر می کردم من از همه کوچیکترم، ایول یه عضو کوچیکتر هم پیدا شد :دی تو چند سالته؟

نخیرام
جایزه جاش محفوظه
شما یه کاری بکنین زود یه شوهر پیدا کنین :))
یااینایی که پیدا کردین نذارین در برن:))
تا خونشون گرمه عقد کنین:))

راستش نمیدونم غریب آشنا کیه شاید قبلا میومده اینجانمی دونم ولی هرکی هس دختر خوبیه ازش خوشم اومده

فلفل پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

سحر با امین موافقم :)))

واسه چی موافقی؟
واسه ازدواج؟
:)))
جایزه میدم ها


آره سحر منم بافلفل و خودم موافقم

غریب آشنا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

فلفل جان
عسیسم تو دیگه چرا از یه خانوم سنشو میپرسن آخه:دی
خودت فک میکنی چن سالم باشه؟

خب مگه چیه منم ازت پرسیدم:))

غریب آشنا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

دوستان هرکی حدسشو بگه
من چن سالمه و چرا؟:))

اممممممممم
فکر کنم ۲۸سال
از روی نوع نظر دادنت حدس میزنم

غریب آشنا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

ما عطای جایزه رو به لقاش بخشیدیم
در ضمن حدستو نگفتی!

اشتباه نکن
این جایزه خیلی فرق داره ها
گفته باشم

غریب آشنا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ

فک نمیکنی یه ذره که چه عرض کنم خیلی زیاد گفتی خوبه خودم گفتم ازدواج واسم زوده فک نمیکنم ازدواج واسه یه دختر 28 ساله زود باشه هس!!!:))

واسه ۲۸ساله زود نیس
ولی خب متاسفانه ۲۸ ساله هام بزور ازدواج میکنن:))

فلفل پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

خب من بگم! 20 سالته؟ یا شایدم 20 و خرده ای :دی

شاید

فلفل پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

هان راستی غریب آشنا حالا که درست حدس زدم جایزه چی می دی؟ :دی
امین ببین هی مسابقه راه می اندازیا :دی
آقا من که تاریخ ازدواجم معلومه، رقبام کارشون آسونه کافیه قبل من ازدواج کنن من که دستم از دنیا کوتاهه :))))))))

همون دیگه
اگه دیر بجنبن فلفل برنده میشه
چرا عجله نمی کنن؟
مسابقه خیلی خوبه:))
خدا نکنه دستت از دنیا کوتاه باشه
شما حالا حالا ها بایداز زندگیت لذت ببری چه با جایزه چه بدون جایزه:))

غریب آشنا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

ولی من اگه بگم چن سالمه فک نکنم هیچ کدومتون باور کنین فلفل جان خیلی نزدیک گفتی ولی 20 نیس

اگه قرار باشه باورکنیم
حتما 19سالته

آیکیو. پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

مبارک باشه منون که بهم سر میزنی

سلامت باشی
خواهش می کنم تو مرام ما بی وفایی نیست

غریب آشنا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

ولی اگه قرار به واقعیت باشه حدود 3 سال از این پایینتره که به احتمال 99 درصد باورتون نمیشه میشه؟

جدا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی 16سالته؟
راستش فکر کنم همون 100درصد و بگی بهتره چون فکر نمیکنم کسی حدسشم میزد
جالب بود آفرین بهت تبریک میگم
و توصیه میکنم که از این دورانت لذت ببری و خودتو درگیر عشق و عاشقی نکنی که بعدش افسرده بشی و چند سال بعدش افسوس این روزا رو بخوری:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد