شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

آمادگی

امروز دوشنبه می خوام جواب نظر یکی از دوستانو همین جا بدم 

خلاصه نظر این بود که خودتو واسه روزای سخت آماده کن (میتونین خودتون کاملشو توی پست قبل بخونین) 

این نظر باعث شد که من یسری حرفا که مربوط به خودم هست رو اینجا بگم 

همیشه همیشه خودمو واسه یه همچین روزایی آماده کردم یعنی بهتر بگم توی ایران هرکسی که بخواد ازدواج کنه مخصوصا مردا اگه عاقل باشن باید بدونن که روزای واقعا سختی رو پیش رو دارن یعنی واسه ماهایی که خودمون خرج زندگیمونو در میاریم 

واما حرف اصلیم  

یه اخلاق یا عادتی دارم اونم اینه که نمیدونم خوبه یا بد ولی همیشه قبل از اینکه هر کاری رو بخوام انجام بدم یه تصویر سازی ذهنی از اون کار واسه خودم توی ذهنم مجسم میکنم و نوع اجرای اونو مرور میکنم اینجوری وقتیکه اون کار به مرحله اجرا میرسه یجورایی راحتترم یعنی توی ذهنم قبلا اونو انجام دادم  

چیزی که الان میخوام بگم اینه که شاید باور نکنین و یا شایدمنو دیوونه بدونین ولی تا بحال چندین بار جدایی خودمو نامزدمو چه قبل از عقد و چه بعد از عقد تصور کردم که اگه یه زمانی اتفاق افتاد آمادگی شو داشته باشم  

اینجوری تحمل هرچیزی برام راحته در حین تصور آدم یکم ناراحت میشه ولی چون واقعی نیست فقط چند لحظه س و همین چند لحظه باعث آمادگی میشه هرچند که ممکنه اصلا اتفاق نیافته 

ولی بنظر خودم خوبه

نظرات 10 + ارسال نظر
ثنا دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

به نظر من خودت رو برای روزهای پر از آرامش و خوب و سرشار از خوبی آماده کن ..

مرسی ثنا جان ممنونم ازت

[ بدون نام ] دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

منم با ثنا موافقم
ایشالا یه زندگی پر از آرامشو راحتی داشته باشی
واست بهترین چیزارو آرزو میکنم:))
.
.
.
یه سوال منظورت از سه شنبه چندم بود دقیقا؟؟؟!!!!!

مرسی غریب آشنا جان چی شد؟:))
ممنونم همین سه شنبه دیروز منظورم بود:))

soso دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ

منم با ثنا موافقم
ایشالا یه زندگی پر از آرامشو راحتی داشته باشی
واست بهترین چیزارو آرزو میکنم:))
.
.
.
یه سوال منظورت از سه شنبه چندم بود دقیقا؟؟؟!!!!!

:))

فلفل دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام امین، سه شنبه؟! یعنی به حساب شما فرداشب؟! یعنی الان دیگه داری می ری آماده شی که فردا داماد شی؟ واااااااااااای مبارک باشههههههههه ایشالله سالهای سال در کنار هم با خوشبختی زندگی کنین و هیچوقت نگران جدایی نباشی

آره خوب متوجه شدی آره همین سه شنبه :))
ممنونم مرسی فلفل ایشاله خوتم خوشبخت بشی

سحر دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

امین نری واسه خانومت تعریف کنی من به جدایی و اینا فک کردمااااااا،نکن این کارا رو!هی من میگم بذار باهاش حرف بزنم نمیذاری که!:D
یعنی فردا عقدتونه؟؟بسیار بسیار مبارک باشه :))

باشه نمیگم نگران نباش
شما اول خودتو به ما نشون بده بعدش میتونی با هاش صحبت کنی:))
آره مرسی ممنونم

نازی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

ایشالله که همیشه به خوبی و خوشی در کنار هم خواهید بود
این فکرا رو هم نکن..ما شالله هم خودت و هم خانومت عاقل هستید و تا حالاش که سعی کردید همه چیو به خیرو خوشی حل کنید
مطمئن باش آینده شما پر از روزهای قشنگ خواهد بود

بهترینها رو براتون آرزو میکنم
فلفل خانوم ما هم ایشالله به زودی عروس میشه و همه ما رو از انتظار در میاره
یه عروس خوشبخت


ایشاله
مرسی باشه دیگه از اون فکرا نمی کنم
حالا منو فلفل و که فرستادی خونه بخت
حودت چی ؟خودت کی عروس میشی؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

یعنی واقعا امشب عقد کنونه؟!!!!!!!!!!!!!
خیلی خیلی مبارکه آرزوهای خوب خوب واستون دارم ایشالا همیشه خوشبخت باشین:))

مرسی ممنونم و متشکرم
احتمال 99%غریب آشنا باشی
نمیدونم خودت مجردی و یا متاهل ولی ایشاله که خوشبخت باشی

فلفل چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ق.ظ

سلام نازی جون، مرسی از دعات :) من یه غیبت ازت کردم گفتم دیگه منو دوست نداری :دی

نازی خودش جواب میده

نازی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ

فلفل جون عزیزم این چه حرفیه
نگو تو رو خدا
من همیشه همه تونو دوست داشتم و حتی دلم واسه خاستگاه هم خیلی تنگ شده
به خدا این روزها خیلی درگیرم
میخوام یه روز درست و حسابی بیام تو وب قشنگت و نظر بدم
خوبه عزیزم؟

فلفل پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

مرسی نازی جان :*
ایشالله همه کارات خوب پیش بره عروس خانوم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد