شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

بازار

خب

روز سه شنبه ظهر از سرکار رفتم خونه واسه بعد از ظهرش قرار گذاشتم که با هم بریم بزار

رفتیم یه نیم ساعتی گشتیم و اول قرآن و آینه شمعدون گرفتیم

بعدش حدود ۳ساعت فقط حلقه دیدیم

واقعا خسته شدم آخرشم هیچی انتخاب نکردیم

وقتی که فکر میکنم باید واسه خرید طلا و حلقه و لباس و ...دوباره برم بازار حالم میگیره

همون روز با یه لحن بسیار نرم و محبت آمیز و با سیاست بهش گفتم که

چون من سرکارم و وقت آزادم زیاد نیست شما زحمت بکش با دختر خاله جانتان برین بازارو همه چیو انتخاب کنین و حسابی بگردین بعدش با هم میریم میخریم:

اینجوری واسه خودم بهتره چون انصافا اصلا حس و حال گشتن توی بازار شلوغ و ندارم

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

سعی کن عادت کنی به این چیزا:D

۲۸-۷ساله که عادت نکردم
فکر نکنم بتونم

ثنا پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

منم زیاد حوصله گشتن و خرید ندارم

عین خودمی:))

نازی پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

ولی جالبه ها خرید...یه کم دقت کن
این خرید یه حال خاصی داره بی ذوق!
البته بد هم نگفتی..انتخاب کنه بعد تو باهاش برو

این هم میشه

آره دیگه خوب گفتم نازی جان

ناشناس(soso) پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

به قول نازی بی ذوقی ولی چه میشه کرد شما مردا سرو ته یه کرباسین همتون حوصله شلوغی مخصوصا برای خرید ندارید
آینه شمعدونتونم خیلی مبارک
ایشلا همیشه همیشه شاد و عاشق باشی

سلام غریب آشنا :)
خوبی ؟
مرسی
بقول خودت چیکار میشه کرد ها؟:))
اکثر مردها همینن
خانوما باید تحمل کنن ما هم سعی می کنیم مدارا کنیم

فلفل پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام امین مبارکه ایشالله خوشبخت بشین، می شه قیمت این چیزا که خریدین یا دیدین بهم بگی خیلی ممنون می شم.

سلامت باشی مرسی فلفل جان
قیمت و به دلار بگم یا با هزینه پستش به کانادا بگم ؟کدومش؟:))
اینجا همه جوره داره فلفل جان
از ۱۰۰تومن بگیر تا بره روبه بالا
بازنم بالاتر

فلفل پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

چی شد پس کامنت من؟!
گفتم مبارک باشه ایشاللله، اگه قیمت اینایی که خریدین یا دیدین بهم بگی خیلی ممنون می شم

ایناهاش
چرا میزنی؟:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد