شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

همیشگی

همیشه هر وقت با کسی آشنا شدم یا توی جمعی وارد شدم ویا اینکه یه سری آدم یجا جمع شدیم و با هم مدتی زندگی کردیم حتی توی دنیای مجازی

از همون اول میدونستم و بخودم میگفتم که ممکنه که یه روز از هم جدا بشیم

و آمادگی شو داشتم همیشه این جمله رو بخودم میگفتم که


همه همیشگی نیستن

ولی اینبار می خوام که


تو همیشگی باشی

نظرات 5 + ارسال نظر
نازی دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

انشالله که همیشگیه
:)

مرسی :)

سحر سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

انشاالله که همیشه به خوبی و خوشی کنار هم باشین:)

مرسی سحر جان

خاستگاه جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

تو همیشگی باش

خیلی وقته که می خوام همیشگی باشم

آیکیو. جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

ایمیل داری

الان می خونم:)

[ بدون نام ] شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام امین میلت رو خوندم فقط این کیه که ....!!!
بعدش الان 4:06 هست تا الان بودم .خسته شدم هیچ کجا هیچ خبری نیست!بازم سر میزنم ان شا ا... .ایمیل بذار.دلمان تنگ بود برایتان.الان حس خوبی داریم با شما هستیم.آره.

اولا که کی کیه؟
هرکی هرکیه؟:))
دوما که
فکر کنم این قهوه تلخ روت خیلی تاثیر گذاشته:))
جواب میل تو دادم نیستی
من میام نیستی
خب معلومه که وقتیم که تو بیای من نیستم:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد