شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

الان باشه بعدا و نمیدونم

یه سوال

البته دیگه سوال نیست چون که یکم نتمون کمرنگ شده

مشکلات و گرفتاریهای روزمره زیاد شده و بچه ها از جمله خودم نمیتونیم مرتب مثل سابق بیایم

ولی خب می نویسم تا شاید در حین نوشتم خودم متوجه موضوعی بشم

۸ساله که من و دوستام هر ۵شنبه شب دور هم جمع میشیم ورق- تخته- یعنی از ساعت ۱۱شب به بعد تا ۲-۳ نصف شب

همه دوستام ازدواج کردن و با وجود اینکه متاهل شدن ولی هنوزم ۵شنبه ها مون برقراره 

حالا اومدم این موضوع رو بهش گفتم

گفت که سخته امین هر هفته

دو هفته یه بارش کنین

کجا میخواین ادامه بدین خونه خودمون؟

یکم ناراحت شدم 

بعدش با لحنی آروم شروع کردم به توضیح دادن و شرایط خودم

خلاصه یه ساعتی حرف زدیم و در نهایت گفتم که ۵ شنبه هام برقراره و بعد از ازدواج هم برقرار خواهد بود

اونم گفت باشه

حالا نمیدونم که واقعا گفته باشه یا اینکه بعدا دچار مشکل خوام شد

نظرات 3 + ارسال نظر
نازی شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام
خیلی رو حرفهات پافشاری م یکنی و با اصرار و زدن مخ میخوای مجابش کنی
این خیلی خوب نیست به نظر من امین
باید به نظرش احترام بگذاری
متوجه باش که بعد از چند وقت این پافشاریهات کم کم رو اعصاب خواهد رفت و ممکنه خسته اش کنه
ا زمن گفتن
حالا نیای هی توضیح بدی که من هم بگم باشه تو راست می گی ها

باشه هیچی نمی گم خوبه؟:))

ثنا شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

به نظر من این قرار 5شنبه هاتون اصلاً کار درستی نیست .. اونم واسه یه عده مرد متاهل ...

تو باید وقتت رو الان اختصاص بدی :
1- کار و زندگیت
2- پدر و مادرت
3 - برنامه های تفریحیت (همراه با زنت )
4- در اخر برای دوستات

به احتمال زیاد اگر مدام باشه مشکل به وجود میاره

اتفاقا
میخوام برنامه ریزی کنم که این ۵شنبه ها کم کم از حالت مجردی به متاهلی تبدیل بشه

سحر سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

انقدر این نامزدت رو اذیت نکن،اصلآ چه معنی داره آدم متاهل رفیق بازی کنه؟;)

ااااااا
چرا همه مینو میگین
آخه ما ۱۸ ساله که با هم دوستیم
نمیتونم بیخیالشون بشم اونام نمی تونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد