شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

اومدم  

ولی فقط تونستم نظرات رو جواب بدم   

فلفلم که همه چی رو پاک کرده متاسف شدم

بدلیل تعویض ویندوز 

مسینجر ندارم  

و توی یاهو بدلیل نداشتن فلش پلی یر قسمت چت هم فعال نمیشه و نمی تونم آف هایی که گذاشتینو بخونم  

متاسفانه فرصت دان هم ندارم امشبم با هزار مشکل اومدم ون دلم واقعا براتون تنگ شده بود

نظرات 3 + ارسال نظر
فلفل شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام امین، چی شده چرا اینقدر فرصت نداری!؟
ما هم دلمون برات تنگ شده :(
اینجا خیلی سوت و کور شده، گلاب که خیلی وقته خیلی دیر به دیر آپ می کنه، خاستگاهم رمزی کرده و رمزو به من نداده :(، ثنا هم که همیشه سالی یه بار آپ می کرد، دلم به تو خوش بود که تو هم سرت شلوغ شده، منم که پاک کردم، فقط سحر هست که دلم خوشه گاهی چندخط می نویسه.

منم دلم واسه بچه ها تنگ شده
منم رمز خاستگاه و ندارم
بیخیال دنیا همینجوریه دیگه
یه وقتایی آدما آشنان باهم بعد که میگذره دوس میشن بعدش کم کم فراموش میشن و یه موقع میرسه که غریبه میشن
فلفل یه کاری کن البته اگه دوس داری
یه وب دیگه بزن و همه مطالبتو به اونجا انتقال بده
ماهم دیگه لینکت نمیکنیم که کسی آدرستو ندونه
آدرستم از طریق میل بهمون بده

سحر شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

فلفل یادت رفت بگی سحر هم که همش رمزی مینویسه:D
بابا آپ کنید دلم تنگ شد،امین زندگی متاهلی خیلی انگار سخته؟:D:))

سلام سحر چطوری خوبی
نه درگیری کاری داشتم به نت دسترسی نداشتم
نمیدونم سخته یا نه باید تجربه کنم اول:))

نازی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

سلامممممممممممم امیییییییییییین دلم واست تنگ شده بود
واسه همه بچه ها
خیلی سوت و کور شده
فلفل هم که وبشو پاک کرده
دلم وایه همتون تنگ شده بچه های عزیز
امین چطوری؟
زندگی خوبه؟

سلام نازی
چطوری؟
خوبی ؟
زندگی هم خوبه خدارو شکر
خودت چیکار میکنی؟
دوران نامزدیت خوبه؟:))
سلام برسون:)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد