شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

من بی گناهم

۵شنبه خونمون مهمون بودن

همه بودن خیلی شلوغ بود

بامردای فامیل از جمله پدر خودش مشغول صحبت بودیم

در این بین هم باهاش صحبت میکردم

ولی

شب وقتی برگشت خونه اس ام اس داد که اتفاقی افتاده ازم ناراحتی؟

گفتم نه و کلی ازش تعریف کردم

همینکه تعریف کردم شروع شد:

چرا بمن محل نذاشتی و..............................................................................................................................................................

آخی مغزم رفت

هرچی توضیح دادم قبول نکرد

خلاصه گفتم بذار فردا ادامه میدیم

فردا ظهرش ۲ساعت فک زدم

تا آخرش متوجه شد که اشتباه کرده و عذر خواهی کرد

میگم زندگی متاهلی خیلی بدبختیه ها

نظرات 7 + ارسال نظر
سحر شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

آخرش بود!ولی اوایل همینه تا کم کم عادت هاتون دستتون بیاد،توام یه کم بیشتر توجه کن دیگه،اهه :))

باشه خب بیشتر توجه میکنم
شما دخترا همهتون یه اخلاق دارین هرچی بهتون توجه بشه بازم میگین کمه:))))

دلنیا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ http://delniya.blogsky.com

رفتارتون واسه ی اون تعریف نشدس واسه ی همین اشتباه فهمیده

آره شاید این نظر منطقی تر
مرسی

نازی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

پس همه اش داری اذیتش می کنی هان؟
واقعا که:))
میگم چه عجب یه چیزی تعریف کردی بالاخره

نه بابا
اذیت چیه خدا نکنه:))
خواهش می کنم قابل نداره:))

فلفل شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ

خوشم اومد تهدیدم جواب دادها ;)
امین چرا آخه اینقدر اذیتش می کنی؟؟ :دی
باش تا دولت صبحت بدمد! حالا اینقد از این دعواها بکنیییییین!

(الان معلوم که نبود دلم خنک شده؟!:دی)

واسه چی دلت خنک شده؟:))
سریع حل شد:))

ثنا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ

خب چرا محل بهش نزاشتی ؟ :دی

خسته نباشی
لیلی زن بود یا مرد؟:))

فلفل یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ب.ظ

چون همیشه به من می خندیدی که چرا دعوا می کنم :دی

خدا رو شکر که حل شده ما که بخیل نیستیم! :))))

من هیچ وقت واسه دعوای شما نخندیدم
همیشه گفتم این چه وضعشه
مرسی:))

محمد و ستاره چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ http://mania-69.blogsky.com/

سلام
دعوتی صمیمانه به کلبه ی ما
راستی میشه لینکت کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد