شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

هرشب


هرشب تو رویای خودم آغوشتو پر میکنم
 
آینده ی این خونه رو با شمع روشن میکنم
نظرات 8 + ارسال نظر
سحر شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

چقد این شعر و آهنگ قشنگ و پر معنی و دوست داشتنیه...

بله

فلفل شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

بسیار هم عالی!!

اونم بله

نازی یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ

آخی
ناز بود

مثل خودت؟:))

دلنیا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ http://delniya.blogsky.com

قشنگ و پر معنی

بله
همه اینایی که گفتین هست:))

خاستگاه دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

ووووووووووووووو

چه شعری
از این ورا

از اون ورا؟:)))

نازی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

میگم مهندس این چه وضعیه؟خوب یه کم از نامزدت بگو دیگه
این چه وضع آپ کردنه!

آخه چی بگم نازی جان
حالش خوبه
بیشتر از این نمیشه اینجا چیزی بگم
خطرناکه حسن:)))

مریم چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

سلام
خوبی؟
چرا دیگه نیستی؟
کجائی؟

خوبم مرسی سلامت باشی
هستم
این چند روزه گرفتاری کاریم خیلی زیاده
یه هفته س که خونه نرفتم
دلیلش همینه

فلفل جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

جالبه ما کل زندگی مون رو بلاگمونه،
ملت راجع به نامزدشون می گن حالش خوبه!
شیطونه می گه برم همه رو پاک کنم
اگه دفعه دیگه اومدم اینجا و پست جدید نداده بودی همین کارو می کنم! حواستو جمع کن! :دی

آخه فلف
فکر نکنم هیچکی مثل من همه زندگیشو اینجا گفته بود
حتما که یادتون مونده
بعدشم شما که هنوز نامزد رسمی نشدین
وقتی که ایشاله شدین دیگه توهم کمتر می نویسی
:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد