شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

همه چی تقریبا خوبه

تموم افکارم درگیر مراسمات آینده س

وضعیت کارم و محل زندگیم و...

نامزد هم که میگه دو ماه مونده فعلا به هیچی فکر نکن

یه کم بلاتکلیفم نمیدونم باید چیکار کنم

نظرات 6 + ارسال نظر
خاستگاه جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

:))

چه نامزد دل گنده ای
خوش به حالش

ولی اونهایی که کمتر سخت می گیرن موفق تر هستند

آره موفق ترن
اینم احتمالا خاستگاه باید آسون بگیره:))

سحر جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

یعنی ۲ ماه دیگه عروسی میکنین؟

یعنی هیچی نمیدونم :))
برنامه هام همه بهم ریخته هیچی معلوم نیس

ثنا جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

این کلمه نامزدم رو که مینویسی من خیلی خوشم میاد . احساس میکنم پر از حس و علاقه اینو مینویسی .. به هرحال خیلی خوشحالم که یه انتخاب خوب و بدون شک داشتی برای انتخاب شریک زندگیت ..

این روزها رو از دست نده .. حسابی خوش بگذرون با نامزدت .. همه چی خودش جور میشه ..

ممنونم ثنا جان
باشه چشم سعی می کنم :))

سحر شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

راستی مراسمات هم غلطه،مراسم خودش جمع :)

دیگه تکرار نمیشه
اینبار شما به نوزده راضی بشین:))

فلفل دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ق.ظ

درک می کنم درگیری های ذهنی ات زیاده،
توکلت به خدا باشه،

شازده شازده است، مگه قرار بود نباشه؟
اما از چشمم انداختنش، مگه من چقدر می تونم تحمل کنم؟ یه ماه؟ شیش ماه؟ یه سال؟ نه دیگه بیشتر از این نمی تونم

یعنی تموم شد همه چی؟

ث سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

..و

و..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد