شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

بشکن بشکن


سبو بشکست و دل بشکست و جام باده بشکست


خدایا در سرای ما چه بشکن بشکنه امشب


این پیام نشون داد که هنوز تموم نشده ونباید زیاد خوشحال باشم

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

یعنی دوباره sms داد؟؟؟؟

یعنی دوباره بله

ثنا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

ای بابا .. حدسم درست بود :))

بله درست بوده ولی الان که دارم جواب نظرات میدم ساعت ۱۱.۳۰ ظهر
و از دیشب تا حالا همون یه بشکن بشکن و فرستاده

فلفل پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ

این چه بشکن بشکنه امشب رو خوب اومده ها :))
امین کلا خانوم باحالیه، بیارش تو بلاگ با ماها آشنا بشه، خوشم اومد ازش :))))))))))))

اگه خیلی دوسش داری
می خوای شماره تلفنتو بده که بدم بهش با هم مشاوره کنید
:))

نازی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

خوشم نیومد از پیامش

حالش خوش نیست این طفلک ها
تموم میشه بالاخره...هرچیزی زمان میخواد دیگه صبر داشته باش

طفلک؟!!!
فکر کنم کم کم دل شما رو داره نرم می کنه؟

خاستگاه پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ

پوفففففففففففففففففففف
آدم چی می تونه بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم ولی انصافا تا حالا آدم به این سمجی ندیدم

فلفل پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

واااای همون به تو هی زنگ می زنه بس نیست، می خوای مهره مارو بندازی تو دومن من؟ :دیییییی

می گما خدایی این جور موقعها آدم باید چی کار کنه؟؟
کم پیش میاد من فکر کنم مشکلی راه حل نداره، ولی ایندفعه احساس می کنم نداره واقعا!!

خودمم موندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد