شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

آرامش


امروز بر عکس دیروز

آروم بودم

همه چی خیلی خوب بود

الانم اومدم خونه با اینکه یکم افکارم مشوشه

ولی یه حس آرامش در وجود خودم حس میکنم

خیلی خوبه خدا نصیبتون کنه

نظرات 3 + ارسال نظر
فلفل سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

خدا رو شکر،
خوشحالم، ایشالله اکثر روزا اینطوری باشه

مرسی

سحر چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

ممنونم از راهنماییت...الان نمیتونم چیزی بگم واقعن،انقدر داغونم و فکرم مشغوله که تمرکز ندارم...فقط برام دعا کن یه راه درست رو انتخاب کنم ...

دعا می کنم که بتونی
باید به تمرکز برسی که بتونی راه درست رو انتخاب کنی
موفق باشی

نازی پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

حس قشنگیه واقعا
کاش همیشه این حس بود تو وجود آدم!

آره کاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد