شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

این دو روز به حال مرگ افتادم

فکر کنم گرما زده شدم نمی دونم

فقط بینهایت بی حالم و فشارم پایینه

اینم از این

نظرات 5 + ارسال نظر
hossein چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

فلفل چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

ای بابا، ایشالله که هرچه زودتر خوب خوب باشی.
آره گرمازدگی خیلی بده، مایعات بخور، کلاه آفتابگیر بذار و سعی کن زیاد توی گرما نری. یه کمی هم خودتو واسه مامانت لوس کن :دیییییییییییی

امیدوارم زودتر خوب شم
چون تا وقتی که اینجوری باشم همه نظراتی که واست می نویسم خشن و تموم عقلانیه
:))

Get VPN چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" رو معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

نازی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

مراقب خودت باش
گرما زدگی خیلی بده
فلفل عزیز همه توصیه های ایمنی رو فرمودند:))
ایشالله بهتر شی

مرسی ممنونم
واقعا بده بله فلفلم لطف فرمودند
:)

فلفل پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ق.ظ

پس به همسر آینده ات پیشنهاد می کنم ببرتت یه جای سردسیر :))))))))

واقعا بهترین حرف زندگیتو زدی
همیشه از گرما متنفر بودم و سرما رو بهتر تحمل می کنم
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد