شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

رو کم کنی

آخی

امروز حال سه تا اپراتور آسفالتو گرفتم دلم خنک شد

منو تهدید به کار نکردن کردن 

منم گفتم خدا نگهدار و تسویه

فکر نمی کردن جدی باشه بعد به نگهبان ها گفتم که کلید اتاقو ازشون بگیره و بای بای

نیم ساعت بعد اصل کاری شون زنگ زد

که چیه ؟ جی شده و....

گفتم یه هفته خودم آسفالت تولید می کنم تا اپراتور گیر بیارم این اکیبتم نمی خوام

اونم یه ۱۰ دقیقه ای حرف زد که نرم شم منم که

خلاصه به مدیر پروژه خبر داده بودن اونم می دونست که خودم میتونم تولید کنم گفته بود که حتما صلاح میدونه

بعدش خود مدیر زنگ تشکر کرد

بعد اصل کاری زنگ زد گفت بذار فردا بیام با هم حرف بزنیم


 

 فکر کرده من از این دانشجو های نازنازیم که فقط بلدن خودکار  دس بگیرن 

می خواستن که الان ناز کنن بعد قیمت و زیاد کن و...

۳۵۰۰ تومان بده آش به همین خیال باش

حالا مونده تا فردا


نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://sadeyes.blogsky.com

age to ham asheghi ya yeki asheghete ya 2st dari dardo del koni,be ma bepeyvand.hatman be weblogam biao nazar bede.

نه دیگه عاشق نیستم
بچه ها هرکی حس میکنه عاشقه بره اینجا که یه کم عشقولانه تر بشه

khastgah یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

عاشق
نه خدا رو شکر ما این بحران ها رو گذروندیم
البته عاشقی ادعای بزرگی است.


وای چه مهندسی
چه تدبیری
چه درایتی
حوب خیلی ازت تعریف کردم
بسه
رودار می شی

سپاسگذارم بابت تعریف
:)))))))))))))))))
چقدر خوبه از آدم تعریف کنن:)
آخی پس به سلامت اون دوران رو طی نموده ای

نازی دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

چه کلاسی گذاشتی مهندس!
خیلی خوب و پر قدرت ظاهر شدی جلوشون...آفرین
حقشون بود
بنده شخصا به داشتن دوستی مثل شما افتخار میکنم:)))))))

به به چه لذتی داره وقتی از آدم تعریف می کننننننن:)))))))))))))))))))))))
:))
بذار یه کم جدی بشم
.
.
آها
خواهش می کنم منم همینطور:)

نازی سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

میگم یه سئوال
اصل کاری یعنی همون سرپرست یا رئیسشون؟

چرا میگن اصل کاری؟

یعنی همون کسی که میاد قرارداد می بنده و بقیه تحت نظر اونن
چون همیشه یه اصل کاری وجود داره و بقیه واسه اصل کاری جان می کنن
الان ما هم خودمون یه اصل کاری داریم یعنی هرچی که من و بقیه زحمت می کشیم سودش توی جیب اصل کاری میره
:))

نازی چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ

OK
مثل بقیه عزیزان که نشستند و هی جیبشون پر میشه دیگه
به به

آره دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد