شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

امید

آهنگ جدید امید خیلی به دلم نشست

الانم دارم گوشش میدم

فکر کنم امید دوباره می خواد به سمت اصلی و سبک اصلی موسیقی که توش موفق بود بره

خدا کنه دوباره خرابکاری نکنه

هستی م را به آتش کشیدی    سوختم من ندیدی ندیدی

مرگ دل آرزویت اگر بود       مانده بودی اگر می شنیدی

با تو دریا پر از دیدنی بود     شب ستاره گلی چیدنی بود

خاک تن شسته در موج باران   در کنار تو بوسیدنی بود

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

نمی خوام تعریف کنی
نمیام:))))))))))

khastgah جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ

کلن دیگه از این حرف ها

بله

نازی جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

وای آره این آهنگش محشره
دعوام نکنید میام میگم الان همه چیو:)

آره عالیه
باشه زودتر بایا
یعنی تا سه می شمرم بیا
:)

نازی جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

میگم؟
این آهنگ که قبل از عید اومد
یعنی تا حالا نشنیده بودیش؟

نه متاسفانه نشنیده بودم:(
ولی خب از قدیم گفتن ماهی و هر وقت که از آب بگیری میمره مشکلی نیس:)

ایکیو بی آیکیو:))) شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

من آهنگ های فریدون آسرایی و دوست دارم.خداحافظ خیلی قشنگه.
از کامران هومن هم من نباشم و با تشکر از شما رو دوست دارم.که الان گوش میدم

خوبه موفق باشی
:)
ولی این آهنگ یه چیز دیگش:))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد