شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

بازم دلم گرفته


امروز غروب داشتم همین طور بی مقصد با ماشین دور می زدم

یه جوری بودم یه حال دلگیر نمیدونم چرا؟

همیشه وقتی اینجور میشم تموم خاطرات قبلم سراغم میاد

غروب همش دانشجو توی ذهنم بود 

میگذره امین آقا این نیز بگذرد و فردا روز دیگریست

نظرات 9 + ارسال نظر
khastgah یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

آره می گذره
و ای دریغ
از آنچه در این گذر
پایمال می شود

بلاخره باید بگذرد
هیچی پایمال نمیشه خاستگاه جان
شاید بگی عمر
ولی این حقیقت دنیاست تا به عروجی که خودت گفتی برسیم:))
چه عارفانه گفتم :))

فلفل دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ق.ظ

آخی امین جان...
آهنگم گوش می دادی؟چی؟

:))
آره گوش میدادم همون آهنگ های همیشه

نازی دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ

سلامممممم من اومدم:)
چی شده دوباره؟!..........چرا دلگیر؟


حل میشه..واقعا این نیز بگذرد

آره میگذره
البته خوش اومدی :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

:)این دلتنگی ها این آشفتگی ها با همه چیز هایی که جگر سوزهاند یک روز جگر سازه میشن.
اگه گفتی من کی هستم!؟

مادیگه جگر نداریم که بخوام بسازم
کی هستی ؟
داروگر؟!!!!!!!!
آره ؟:))))))))

مریم چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

این نیز بگذرد..این نیز بگذرد...چاره ی دیگری هم هست مگر؟

آره میگذره مریم جان میگذره
نه هیچ چاره ای نیست جز تحمل

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ

منو نمیشناسی؟!ای وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امین منو نمیشناسی؟!

وایسا وایسا ببنیم خوبه
حالا یه کم بچرخ
به سمت چپ .......راست
حالا بالا رو ببین
آها خوبه
بازم تو داروگر :)))))))))

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

:)) نه دیگه نشد حدس بزن تا ۲۰ تا ایرادی نداره.

من اگه ۲۰ دوست توی نت می داشتم که یه حکومت تشکیل می دادم
:))

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ

ولی امروز دلم گشاد شد.دل تو هم باز بشه ان شا ا...
همونی که آیکیوت پایینه نمیشناسیش.من همونم

مراقب دلت باش
دل گشاد دیگه دل نیست :))
میدونم کی هستی همون داروگری فقط اینبار جلدتو عوض کردی
بازم تو داروگر
:))

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

نه نشد من داروگر نیستم.شاید یه دوست به این اسم داشتی ولی من اون دوستت نیستم بابا ایکیو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
منم دیگه!چرا ۶و ۸ میزنی!:)))))))))))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد