شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

بدون ملاحظه

یه موضوعی رو می خوام مطرح کنم فقط لطف کنین بدون ملاحظه و اینکه هر چی به ذهنتون میرسه  نظر بدین

فرض کنین دونفر با هم آشنا شدن یه خانوم و آقا

از همون ابتدا می دونن به هم نمی رسن و این موضوع رو بارها واسه هم تکرار کردند ولی به دلایلی با هم ارتباطشونو ادامه میدن و به هم دل می بندن تا کی ؟

تا وقتی که یکی شون ازدواج کنه

حال اگه یکی شون ازدواج کرد و اونا مجبور به جدایی شدن آیا به هم ظلم کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیشب یه بحثی بود که یکی از دوستانم می گفت که مردا همینطورن با یکی هستند و بعد با یه نفر دیگه  ازدواج می کنن اون طرف بنده خدا رو دور میندازن

حالا اینو ربط میدم به رابطه قبلی خودم با خانوم که تموم شد

منو خانوم با هم بودیم و می دونستیم که بهم نمی رسیم هردو مون اینو میدونستیم و بارها به هم از همون ابتدا اعلام کردیم 

بعد بهم علاقه مند شدیم و قرار گذاشتیم تا اینکه یکی ازدواج کنه با هم باشیم چون با هم مشکلی نداشتیم و به نوعی حرف همو می فهمیدیم

حالا اون ازدواج کرد و من تنها شدم به نظر شما اون منو دور انداخته؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در صورتی که قرارمون این بود!!!!!!!!!!

حالا فرض کنید که خانوم ازدواج نمی کرد و من رابطمو باهاش ادامه می دادم تا زمانی که خودم ازدواج می کردم  و خانوم مجبور می شد که از زندگی من بیرون بره آیا اون وقت من اونو دور انداخته بودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط خواهشا کاری به اجتماع نداشته باشین ( که توی اجتماع چه جورین و...)با توجه به توضیحاتی که دادم و مطالبی که تا حالا در مورد من و خانوم خوندین نظر بدین

آخه به نوعی من متهم به این شدم که با احساسات خانوم بازی کردم و اونو وابسته خودم کردم و کارم که تموم شد اونو دور می انداختم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 24 + ارسال نظر
ثنا.. دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ب.ظ

دوتا آدم عاقل هیچ وقت بنای چنین رابطه ای رو نمیزارن ...

چرا باید بیان با احساسات خودشون بازی کنند .. ؟؟

ببخشید .. اونی که متهمت کرده بیارش اینجا بخونه که تو چند بار خواستی تموم کنی و اون نذاشت ..
حتی یه بار یادمه که هی بی قراری میکرد واسه شنیدن صدات ..
به قولی خانوم کمبود محبت از طرف جنس مخالف داشت ..
چون ممکنه پس فردا خیلی راحت یکی دیگه رو با تو جایگزین کنه ..
همونطور که تو رو جایگزین امید (دوستت) کرد ..

ثنا.. دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

اون پیامتو میزارم به حساب اینکه تازه دندون عقلتو کشیدی :))

تقصیر تو نیست خب. . دندون عقلت بود دیگه .. پرید :)))))

من اگر پشه آقا ببینم محکم میزنم پس کله اش .. نابود میشه میره فنا :))

ههههههههههههههههههه
حال کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟:)))))))))))))))
درسترین جوابو من دادم:)))))))))))

khastgah دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

نه به هیچ وجه.
اگه هر دو آگاهی کامل داشتید که عاقبت از هم جدا باید بشید خوب
ودیگه حرفی نمی مونه
اما اغلب یکی خودش رو گول می زنه که شاید فرجی بشه.
و دل بستگی هم خوب طبیعی است.

می دونی دیونه کی هست؟؟
کسی که کاری رو بکنه که نتیجه اش b است اما انتظار a رو داشته باشه

ثنا.. دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

کی گفته .. متاسفانه این سری هم مردود اعلام شدی :))))

عقلت که پریده :)))))))))))))

برو از دلت بپرس یا نه نه از وجدانت بپرس
اصلا می خوای خودت سوالو اینجا مطرح کن و همه جوابهای بچه ها رو هم بیار جواب منم بیار ببین کدومشون از همه درستر :))))))))))))۹

خودم دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

آره دیونه کسی که واقعا از نتیجه کارش آگاه باشه ولی خودشو گول بزنه
ولی خاستگاه
امروزه همه دوس دارن خودشونو گول بزنن کمتر کسی با واقعیت کنار میاد
اینیم که من اومد این پست و گذاشتم فقط به این دلیل بود که داشتم به واقعیت شک می کردم و واقعا نمیدونستم که چی درسته
به همین دلیل بود که خواستم بی ملاحظه همه چی رو بگین

ثنا.. دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

محکم میزنم .. مطمئن باش .. طوری که راحت جون بده :))))))

:))))))))))))))))))

ثنا.. دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

سعی کن رابطه با خانوم و خاطره هاش رو واسه همیشه Delete کنی .. چون Cut کردنشون احتمال اینکه 50% دوباره همه چیز زنده بشه هست ..
پس Delete کن .. همین امشب ..

مطمئن باش که که کلا حذف شده و این پست امشبم توی نظرات تو ضیح دادم که چرا نوشتم
چیزی که تموم شد دیگه تموم شده

ثنا.. دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ

ببینیم و تعریف کنیم :))

ببین و تعریف کن :))

ثنا.. دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

چه جالب .. تو اونجا نشستی من هی نظر میدم . تو تندی تائید میکنی :)))))))))))))))))))))

آره:))))

ثنا.. دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

راستی نگفتی کی متهمت کرد ؟؟؟

اسمشو بگو فردا راس همین ساعت عکسش رو زیر پل گیشا تحویل بگیر

:)))

تو هنوز فرق بین دوتا پشه رو نتونستی تشخیص بدی حالا چطور می خوای عکس اینو بگیری:))))))))

ثنا.. دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

بازم من بزرگواری میکنم و این جوابتو میزارم پای اینکه عقلت رو دیروز کشیدن و انداختن دور :))))))))9

آره ههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فلفل سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ق.ظ

سلام امین خان، نه شما دو تا آدم عاقل و بالغ بودین... راستشو بخوای اگه به من می گفتن توی این اتفاقی که بین تو و خانوم افتاد مجبورم مقصر رو تعریف کنم حتما می گفتم خانوم... اونه که با احساسات تو بازی کرد و همچنان داره می کنه...

تو خیالت راحت باشه، تو با احساسات کسی بازی نکردی...

اون هم خودش عقل و شعور داشت، تو که وعده بیخود بهش ندادی؟ فریبش ندادی؟ دروغ بهش نگفتی؟

نظر من اینه و مطمئنم هستم که درسته

فلفل سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ق.ظ

امین خان به اونی که این حرفو زده بگو، دخترایی هم هستن که پسرا رو راحت می اندازن دور... فقط پسرا این طوری نیستن...

منتها دخترهایی هم هستن که همیشه وفادار می مونن، همونطور که پسرایی هستن که این طورین...

به نظر من نارو زدن یکی به اون یکی، ربطی به جنسیت نداره، ربط به شخصیت طرف داره...

دلارام سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ http://delaram360.blogsky.com

خوب وقتی تاریخ مصرف یه چیز تموم میشه باید دور ریختش خصوصا وقتی تعهدی درکار نباشه. وقتی کسی تو رو نمیخواد نمیخواد و فکر کردن بهش بی فابده است ضمن اینکه اگه تو جای اون بودی تو هم اونو پس میزدی.

به نظر من آدما تاریخ مصرف ندارن
آدما هیچ وقت تموم نمیشن این ماهستیم که واسه اونا تاریخ مصرف میذاریم و به اونا به چشم کالا نگاه می کنیم که احتیاجات مارو بر طرف کنن و بعداز اون به قول تو تاریخ مصرفشون تموم شه

khastgah سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

چقدر ما هی به تو لطف کنیم
آخرش هم هیچی
هنوز داماد نشدی
دهه

خاستگاه چه ربطی داره به این موضوع داماد شدن من
همه یادشون رفته بود حالا نوبت توئه

مریم چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

ای بابا
هنوووووووووووووووووووووووووووووز
داماد نشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی؟
در هر صورت موفق باشی
جوجو

ای بابا
هنوز بیخیال نشدی
در هر صورت موفق باشی

ثنا.. چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ

الان پیامایی که تو اون وبم رو داده بودی خوندم ..
آره خدا در قلب ماست .. اما اگر ناامیدی زیاد شود به همون میزان هم ایمان کم میشود و حضور خدا را کمتر میشه احساس کرد ..

اما چه خوبه که تا دیر نشده به خودمون بیایم و اصل قضیه رو حل کنیم ..

خسته نباشی خوبه که خوندی
ولی ثنا جون نا امیدی وقتی میاد که قبلش حضورخدا کمرنگ شده باشه ولی وقتی همیشه بدونیم و یادمون باشه که خدا نزدیک ماست شاید هیچ وقت ناامید نشیم یعنی از مشکلات خسته میشیم ولی نا امید نمی شیم
چه خوبه که اینو حس کنیم که :
خدا در قلب ما پیداست

ثنا.. چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

آره دیگه .. خوبه که حس کنیم ..
و خدا نکنه روزی برسه که دیر شده باشه

آره خدانکنه

ثنا.. چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

دوباره تو اونجا نشستی هی تند تند نظر تائید میکنی :))))))))))))

اره:))

نازی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

سلاممممممممممم
چه خبره؟
امین جان شنیدم داماد داری میشی هان؟درسته؟
به به.مبارکه
راستی؟یه هو رفتی تو خط خدا و نزدیکی اش . این حرفاااااا
خانم مومن هستند ایشالله دیگههه؟به به
داری تمرین میکنی امین خان؟
موفق باشی ........

این حرفا چیه ؟داماد کدومه؟
مومن کیه ؟
نازی جان واقعا که
راستی صورتت خوب شد؟))

نازی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

بهتره مرسی.میزنی بعد میپرسی خوب شد؟این دیگه چه مدلشه؟
این چند وقت نبودم رفته بودم درمانش کنم دیگه
شما چی؟خانم خوبن دیگه انشالله؟
در پناه حق باشید انشالله:))))))))))
سلام خانم را برسانید:))))))))))

پس حوب شده
همینه که دوباره شادو شنگول شدی:))
شما سلامت باشین
بذار اول پیداش کنم بعد سلام شمارو حتما می رسونم :))
مراقب صورتت باش دوباره به جایی نخوره نازی جان بعد بگی من بودم ها
آهای مردم این اگه دوباره صورتش سیاه شد من نیستم ها شما شاهد باشین
داره چقدر تندتند میاد

ثنا چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.lifeme.blogsky.com

به به میبینم که عضو فعالی حزبمون اینجاست ..

سلام عزیزممممممممممممم نازی خودم ..
خوبی ؟؟
عزیزم دیروز نبودی .. ؟؟ نگرانت شدم توی حزب ندیدمت ..
آره دیگه اون دختر بود که همکار مامان امین معرفی کرده بود ..
اون دیگه جور شده .. دارن کم کم نامزد میشن ..

اول تیر هم عروسیشونه ..
در مورد مومن شدن هم آره دختر بهش گفته باید یکم بیشتر به خدا نزدیک بشی در حد نماز شب و اینا ..
حالا امین هم داره تلاششو میکنه .. تا اینجا که موفق بوده ..
راستی نازی من الان آدرس وبمو میدم بیا ..
اونجا کلاً حزب داریم .. به عضو فعالی مثل تو هم نیاز داریم ..

**امین ایشاالله بترشی اگر این نظر رو تائید نکنی :)))

واسه خودتون خوب می برین و میدوزین ها
راستی ثنا دست ازاین تبلیغ واسه وبت بر نمیداری ا:))
ماکه مدام میایم اونجا:))

ثنا چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

وب من احتیاج به تبلیغ نداره ..
این 136589 دفعه

آره میدونم
پس اگه دقت کنی منم دقیقا ۱۳۶۵۸۹ بار اینو اعلام کردم که تبلیغ نکن
گوش نمیدی دیگه ثنا جان :))

masi جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://sporty-girl.blogsky.com

amin ta jayi ke yadame to khodet be khano0me gofti bere ezdevaj kone mage na???

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد