شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

دیشب

دیشب ساعت ۱۱ بود که خانوم بازم یه اس ام اس داد اونم نه واسه دلتنگی و ...

فقط توش یه تسلیت واسه مرگ جهان بود

آخه اون موقع که توی ماشین با هم بودیم جهان زیادگوش میکردیم

منم فقط یه مرسی نوشتم

و تموم شد دیگه نه او پیام داد و نه من

اگه خدا بخواد توی همین هفته تمومش می کنم

نظرات 8 + ارسال نظر
ثنا.. جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ

حالا هی بگو اگر خدا بخواد .. اگر خدا بخواد ..

بابا .. برادر من خدا میخواد .. شما هم بی زحمت بخواه ..
:دی
گفتم که بین ازدواجت و کات شدن همیشگی رابطت با خانوم یک فاصله ای طولانی باشه خیلی خوبه

باشه دارم روش کار می کنم

ثنا.. جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ

حالا چرا این خانوم 5 شنبه شب ها اس ام اس میده .. عین اون هفته .. ؟؟؟؟ !!!!!!!!!!
این مشکوک میزنه ها :دی

نمیدونم
ولی اونم از ۵شنبه شبای من با خبره
توهم خوب نکته سنجی ها ثنا:))

رویا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ http://royayi.blogsky.com

نمی دونم جریان چیه..
فقط می دونم الخیره فی ما وقع..

یه کم دیر اومدی رویا
جریان آخراشه
مرسی
حالا چرا عربی نوشتی؟!!!!!!!!!!!!!!

فلفل شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام، خوبه، آفرین همینطور ادامه بده...:)

چقدر کل کل می کنین با ثنا بابا ایول!

دارم واسه همیشه تمومش می کنم
کل کل نیست بحث علمیه :))

khastgah شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

با امید خدا
درست می شه

مرسی خاستگاه جان خدا کنه

رویا یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

خوب قسمت من اینه خیلی جاها دیر رسیدم..
فارسیش اینه : خیر تو چیزیه که اتفاق می افته..

ایشاله سری بعد زود میرسی
میگم رویا جان تو هم آی کیوت خوبه ها :))))
خوب معنی اونو هر کسی می دونه منظورم از عربی این بود که چرا به زبان فارسی نگفتی نه اینکه واسم ترجمش کنی
بهر حال مرسی

رویا دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ق.ظ

این جمله ت بدترین حرفی بود که می تونستی به من بزنی..
ممون از این همه لطف..
بای

ااااااااااااااا
سلام
چرا قهر کردی ؟!!!!!!!!!!
من معمولا با همه بچه با زبان طنز حرف می زنم نوشته هامو بخون
جواب نظراتی رو که واسه بچه ها نوشتم بخون <

رویا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ

من با بچه ها کاری ندارم..
با هر کسی اونطور که حریم ها اجازه می ده باید حرف زد..

آره حق با توئه
متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد