شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

این به اون در

واما امروز

مدیر پروژه واسه چند روزی تشریف بردن تهران و جلوی همه گفتن امین جان جون شما و جون این کارگاه.. ها؟

همون جا خندم گرفت فقط خودمو گیر دادم به محض اینکه برگشت تا از بقیه خدا حافظی کنه خندیدم بقیه بچه ها هم بی انصافی نکردند و خندیدند و حسابی تابلو شدیم 

وقتی نیستش یه آرامش خوبی توی کارگاه حاکمه و هرکس کار خودشو انجام میده

بهرحال 

الانم که رسیدم خونه بازم مادرم واسم خواب دیده

اینبار یه دختری که میگه با خانوادس ویه یکی ازهمکارای قدیمش معرفیش کرده ولی هنوز مادرم ندیدش

قبلی و که دیدیده بود نمیدونم گفتم یا نه اومد گفت بد نیست و منم گفتم که وقتی شما می گی بد نیس پس خوبم نیس و بیخیالش بشو که انصافا هم بیخیال شد

حالا  مونده این یکی ایشاله که اینم قیافه نداشته باشه و کار منو راحت کنه

شد یه بار یک ماه من بدون خبر و جنجال باشم

امروز که از شر  مدیر پروژه خلاص شدیم شاد و خوشحال اومدم که مادرم اینو گفت اه اه

اینم از امروز

آها راستی همه از خانوم می پرسن خوشبختانه خبری ازش نیست

و توی هفته آینده آخرین اس ام اس و بهش میدم و اونم تموم میشه


نظرات 5 + ارسال نظر
نازی چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام
به به پس امین خان داری داماد میشی بالاخره؟
مبارکه:)))

شروع نکن نازی

ثنا.. چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

آهــــــــــــای آقـــــــــــــای دامــــــــــــــاد
آهــــــــــــای آقـــــــــــــای دامــــــــــــــاد
آهــــــــــــای آقـــــــــــــای دامــــــــــــــاد
آهــــــــــــای آقـــــــــــــای دامــــــــــــــاد
آهــــــــــــای آقـــــــــــــای دامــــــــــــــاد
** جنبش حمایت از دامادی امین خان عضو فعال میپذیرد **
:))

شما اول برو آزمون تو باطل کن بعد بیا واسم جنبش تشکیل بده
:))

ثنا.. چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

آزمون من ایرادی نداشت .. یک سری از آقازاده ها جنبه باخت ندارن علیه ما قیام می کنند ..
آزمون ما پاک بود ..

مردم تصمیم میگیرند

نازی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

ثنا جون به عنوان یکی از اعضا فعال این جنبش میتونی رو من حساب کنی
آماده هرگونه همکاری هستم
ببینیم میتونیم بالاخره این پسر رو داماد کنیم یا نه؟!
امین حرفی داری شما؟!
:)

پس جدی جدی جنبش و راه انداختین
باشه ولی بدونین اگه تموم وبلاگ نویسارو عضو این جنبش کنین بازم من این اسارت وقبول نخواهم کرد

ثنا.. پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

ممنون نازی جان از حمایتت ..
به وب من تشریف بیار برای دریافت کارت عضویت ..

بله دیگه از طریق وب من یاراتو جمع کن
از قدیم گفتن که
از ماست که بر ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد