شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

آقا کلاغه

قصه کلاغ و قناری

 

قضیه از این قراره که یه روز کلاغ عاشق قناری میشه و....

این فایلو حتما دانلود کنید و بخونید جالب و زیباست

بعد می خوام راجبش بحث کنیم

به ما هم مرتبطه

حجمش ۶۰۰kb

ویه فایل pdf هست 


آقا کلاغه

نظرات 17 + ارسال نظر
ماریه سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ب.ظ http://farasolove.blogsky.com/

حدس بزن چی شده ؟
من یه کلاغ نقاشی کردم

جدا
چه جالب ؟
چی شده ؟ امیدوارم نگی که پرواز کرده:))))))

ثنا.. سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

من برنامه ی pdf ندارم . . وایسین .. برم نصب کنم .
وایسین ها ..
بحث رو شروع نکنین هااا ..
خب ؟؟
وایسین تا منم بیام
:دی

باشه برو
زود باش دیگه خسته شدم
اومدیییییییییییی
ثنا پس چی شد؟؟؟؟؟؟:))

khastgah سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

شما بحث کنید من هم
همین کنار تشویقتون می کنم

خسته نشی
دیدی خاستگاه اونو ؟
به نظرت چرا خانوما ۹۰درصد عاشق پولند ها؟
یعنی این واقعیت همیشه وجود داشته ها چرا؟

نازی سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

دیدمش جالب بود
کی گفته ۹۰ درصد خانومها عاشق پولند؟شما میگی؟

حالا ۹۰ نباشه ۸۹
مهم اینه که اکثرا اینجورین
یعنی لینکه دیگه عشق و علاقه و... تا حدود زیادی الکی
ندیدین که اکثر پیرمردهای خپل و شکم بزرگ و پولدار خانومهای بسیار زیبا و جوانی دارن ها ؟
بعدشم تا یه نفر میره خاستگاری یه دختر اول به وضعیت مالیش نگاه می کنن یا یه دختر می خواد با یه پسر دوست شه اول به ماشینش نگاه می کنه

ثنا.. سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

خب منم اومدم :دی
خوندم .. جالب بود ( عکساش جالب تر )

اما خب هرکسی یه معیارهایی داره .. معیار اون قناری هم یه پرنده پیر خیکی اما پولدار بوده ..
اما اینکه چرا اون کلاغ بیچاره رو هی دور سر چرخوند رو خدا میدونه و قناری ...

اما اینکه 90 درصد عاشق پول هستند ( توی جوابی که به خاستگاه دادی )
نه کی گفته ؟؟
هرکسی یه معیارهایی داره ...
معیارهای من که معرف حضور همتون هست یا بگم :دی

ببین ثنا من که نیومدم همه رو بشمارم ولی چیزی که توی جامعه همه گیر شده اینه دیگه
فرض کن یه دختری می خواد سوار ماشین بشه و بعدش اگه بشه با راننده اون ماشین دوست بشه
بعداز مدتی که وایساده دوتا ماشین همزمان واسش ترمز می کنن اولی پراید و دومی کمری
دختره هم هیچکدوم از راننده ها رو ندیده
به نظر خودت سوار کدوم ماشین میشه ؟

نازی چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

اون دختری که نیتش اینه که وایسه کنار خیا بون و سوار هر ماشینی بشه هدفش معلومه ...به نظرت اون واسه ازدواج وایساده کنار خیابون؟

نه ولی اون یه مثال بود
ببین نازی جان به نظر تو تموم دختر هایی که ازدواج می کنن آدم های خوب و پاکی بودن ؟
خیلی از همین خانومهایی که الان ازدواج کردن همون دختر هایی هستند که قبلا سوار ماشین می شدند
خیلی از مردها هم در دوران مجردی شون پاک نبودند ها ولی پسر ها کمتر بدنبال پول بودند و این حس پول دوستی وثروت همیشه در دختران خیلی بیشتر از پسران بوده
همیشه در بین دوتا خاستگار اونی که وضعیت مالی خیلی بهتری داره شانس قبولیش بیشتره

نازی چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

در ادامه نظر قبلیم :
اون با اون وضعیتش خب معلومه کدومو انتخاب میکنه
ولی فکر کنم بحث ما اینجا باید در مورد کسایی باشه که میخوان ازدواج کنن یا با کسی که دوست میشن هدفشون انتخاب یه ادم درست واسه ازدواجه..نه اینا که میمونن گوشه خیابون و روزانه سوار
N تا ماشین میشن وN
......تا دوست پسر همزمان واسه کثیف کاریهاشون دارن

حق با توئه نازی جان
من منظورم از سوار شدن ماشین اونایی که آخرشن نبود نه
در کل نازی جان توی نظر قبلیت توضیح دادم که بحث من بر میگرده به حس ثروت و پول دوستی خانومها
یه نمونه دیگه بخوام توضیح بدم
خانومها به جواهرات بسیار علاقه دارند
اینه که دیگه همه باهام موافقن ؟
به نظر شما چرا؟ امیدوارم نگین که فقط به خاطر زیبایی که به آدم میده ...
نه
اگه اینطوره خب چرا از بدل استفاده نمی کنن بدل هم که مثل جواهر همون زیبایی رو داره پس واسه زیبایی نیست
همه پول و ثروت و رفاه و دوس دارن ولی متاسفانه اینا وقتی بشن معیار انتخاب پشت سرش فساد و خیانت به بار میاد
طرف از قیافه شوهرش اصلا خوشش نیومده ولی میگه بخاطر پولش باهاش ازدواج کردم و...
حالا بخاطر شما ها ۱۰ درصد هم تخفیف میدم
میشه ۸۰ درصد خوبه

نازی چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ

نه من نمیگم همه پاک بودن و یا باید باشن
ولی کسایی که این تیپی هستن خب معلومه که هدفشون چیه؟
به قول خودت اخرش هم میرن با یه ادمی که مثل خودشونه از لحاظ اخلاقی ازدواج میکنن ..البته از نوع پولدارش..جون این تیپ ادمها هدفشون از ازدواج اینه که بگن ما هم تشکیل زندگی دادیم و در نهایت تو زندگی هم هرکی به سمت هدف خودش میره یعنی راحت بگم خانوم واسه خودش جای دیگه مشغوله و آقا هم همینطور....
ولی به نظر من این زندگی نیست..نمیگم پول مهم نیست..مهمه ..ولی در درجه اول واسه کسایی که میخوان واقعا یه زندگی مشترک و سالم داشته باشن اخلاق بسیار مهمه و فرهنگ خانواده ها البته..
ممکنه خیلی از دخترهایی هم که در حال حاضر با طرف مقابلشون به قصد ازدواج دوست هستند ُرابطه های نزدیک با هم داشته باشن(۹۰ درصدشون) ..ولی اینا بازهم فرق میکنن با اونایی که گوشه خیابون میمونن و منتظر اینن که هرچه پولدارتربیاد و سوارشون کنه

بهرحال
بیچاره به آقا کلاغه
قناری خوشگل موشگل هر جوری که خواست کلاغو رقصوند آخرشم رفت با کرکس زشت ازدواج کرد
توی جامعه ما کم نیستند از این قناری ها نازی جون که به اسم ازدواج
طرف مقابلو سرکار میذارن یه عده واسه پول و یه عده هم واسه گذروندن وقت و سرگمی و لذت و...
و آخرشم میرن با یه کرکس ازدواج می کنن که به قول خودت بگن ما هم ازدواج کردیم
و به دو هدف همزمان میرسند ۱- هم ازدواج کردند و توی جامعه خانواده دارند
۲- هم اینکه از پول کرکس به نحو احسن واسه زیبایی خودشون و فریب بقیه استفاده کنند واز این دنیا بیشتر و بیشتر لذت ببرند
تا موقعی که سنشون بالا بره و اونوقت که کرکس پیر مرده و خودشونم دیگه مشتری ندارن و باید برای همیشه تنها بمونن
اینه دنیا

ثنا.. چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ

خب یک نفری که مثل من هم به بدل هم به نقره حساسیت خیلی بد داره مجبوره که فقط از طلا و جواهرات استفاده کنه ..
:دی

آخی
حتما در آینده به همسرت بگو باید همه رو واست اصلی بخره
:)))
ببین ثنا اصلا تابلو نیستی ها که علاقه شدید به جواهرات داری ها :))))

ثنا.. چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

مسخره میکنی منوووو :) )
به جون خودم من حساسیت دارم به جفتشون .. همیشه هم آرزو داشتم عین دخترا کلی هی بدلیجات و نقره جات بخرم ..
اما حیف
برنده اعلام شد .. تشریفات بیاوریند

نه :))))))))))))))))))
آخی چه دختر ساده ای :)))))))
میام الان میام
وای به حالت اگه من برنده نشده باشم :))

ثنا.. چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ


اوه اوه چقدر تند میری .. ترمز کن باهم بریم مهنس .. وایسا
من از همینجا .. از پشت همین تریبون اعلام میکنم که برگزاری این مسابقه به صورت کاملاً رسمی و با مجوز بوده است ..
اگر هم به حرفهای من اعتماد ندارین میخواین مجوز های صادره از سازمان سنجش ، سازمان آزمون های متفکرانه ، سازمان جوانان با استعداد ، سازمان استعداد های درخشان و .... نشون بدم ..
هااا
نشون بدم ؟؟ بدم ؟؟

اگر جوابی دارین ( که میدونم ندارین ) در خود وبلاگ مذکوره اعلام نمایید

حالا که بحث و به جراید کشیدی منم مجبورم همین جا جوابتو بدم
برگزاری یک همچین آزمونی که موجب منحرف شدن جوانان به قیافه یک دختر نامحرم می گردد طبق قانون اسلامی خلاف و برگزار کننده به حبس ابد محکوم می شود
در ضمن چون پاسخهای آزمون قبلا لو رفته بود وعده ای پاسخ ها رو میدونستن لذا از لحاظ قانونی دچار ایراد و تقلب در آزمون بوده
ما خاستار برگزاری دوباره آزمون زیر نظر مجامع جهانی بوده که جای هیچ گونه شک و تردیدی باقی نماند
و تا حق خودمان را نگیریم آرام نمی گیریم

ثنا.. چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

آقای امین دیگه دارین منو مجبور به رونمایی از مجوزهای صادره می کنین هااا ..

نگاه کنین .. ایناها .. من یکم از اون مجوز هارو نشونت میدم ..
این هاششش .. این گوشه برگه ای است که سازمان استعدادهای درخشان مجوز به من داده ..

اولا که تا تموم برگه رو نشون ندین قابل قبول نیست
ثانیا پاسخ های آزمون لو رفته و این به معنی تقلب در آزمون محسوب میشه
شما باید پاسخگو ۶۰ میلیون ایرانی در داخل کشور باشین حالا با خارج کشوری ها کاری ندارم

ثنا.. چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ

شما اگر تونستین تقلب در آزمون رو اثبات کنین من از پشت همین تریبون به همه ملت اظهار معذرت خواهی خودم رو بیان میکنم ..

آخه برادر من چرا شما جنبه باخت ندارین .. من تقلب در آزمون رو کاملاً سرکوب کرده و از همینجا به همه منافقین که دارن مغز جوان های ما رو شست و شو میدن میگم که " بشینین سر جاتون "

ببنید شما قبلا خودتون رو رو نمایی کردین
ویه خانومی به باران شما رو کاملا دیده
و اطلاعات و با همکاریشما فروخته و بازار سیاه راه انداختین
اسنادشم هست

ثنا.. چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ

نزارین من چه چیزهایی رو اینجا بگم هااا ..

شما چرا نمیگین اون خانم زاده ها در مسابقات قبلی پرورده شده اند ..
من نباید این چیزها رو بگم . اما میخوام ملت رو آگاه کنم ..
نزارین که بگم خود شما سوار بر چه ماشین هایی میشین هااا ..
همون خانم آینده شما نزار بگم که مدرکش تقلبی هستش هااا

ببین بحث آزمونو شخصی نکن
شما هیچ مدرکی علیه من ندارین
والا هزار بار تا حالا گفته بودین
اون خانوم زاده ها به منم ربطی ندارن خودشون بیان اینجا جواب بدن
خانوم آینده من بسیار باهوش بوده خود آقا به علت هوش بسیار بهشون مدرک افتخاری داده یعنی شما به این مدرک مهم و رسمی و علمی که بدست آقا بوده میگین تلقبی
من همیجا بازم اعلام می کنم که این آزمون تلقبی بوده و هیچ وجه قانونی نداره و من نفر اولو به رسمیت نمی شناسم

ثنا.. چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ب.ظ

استغفرالله .. استغفرالله ( آیکون کسی که محکم مشت میکوبه رو میز و پوز خند میزنه :دی )

برادر من ، من اگر بخوام یه سری مسائل رو بازگو کنم که فردا پس فردا توی ملت خون و خون ریزی راه میفته ..

به من اشار میکنن که وقت برنامه تموم شده .. وگرنه این جیب من انقدر سنگینه و همشون هم مدارکی است بر علیه شما ..

حالا که بحث به اونجاها کشید بزارین منم بگم . .نه بزارین بگم دیگه..
شما بگو اون خانوم زاده ها پول اون ماشین ها رو از کجا آوردن ؟؟
بعد بیاین تقلب در این مسابقه رو اثبات کنین

من قبلا این مسایل بازگو کردم
اصلا نامه دارم
در ضمن اونا کار کردند زحمت کشیدند و پول درآوردند
درضمن برای این کشور زحمت کشیدم و جوانی مو صرف این مملکت کردم ها فرصت نکردمازدواج کنم بعد شما اینجوری میگین
چند دقیقه شد؟
بازم میگم این آزمون مردود هست و من و همراهان از حقمون نمیگذریم
چرا به مردم دروغ میگین چرا نمیگین که تقلب کردین ها؟

فلفل شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ

ایول مردم از خندههههههههههههههه خیلی باحالین تو و ثنا!
حالا می رم این داستان کلاغ و قناری رم می خونم... بعد دیگه از انتظار برای نظر من درتون میارم :دی

باشه برو
راستی رسیدن بخیر
خوش اومدی

فلفل شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ

آخی چقد دلم واسه کلاغه سوخت :(

بیچاره به کلاغ
پس توهم با من موافقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد