شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

گدایی عشق

این جمله را یکی از دوستان واسم ایمیل کرده بود

خیلی خوشم اومد خیلی



هیچ وقت عشق را گدایی نکن چون معمولا چیز با ارزشی رو به گدا نمی دن

نظرات 5 + ارسال نظر
ثنا.. جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

بله .

اونی که نمیرسه شکست میخوره .. اونی هم که میرسه بعد از 4 ، 5 سال میبینه همچنان خبری هم توی عشق نبود

شاید ثنا
ولی به نظر من اونی می بینه خبری هم نبود که درست انتخاب نکرده باشه
آدم وقتی اول هاشق بشه بعدش بخواد انتخاب کنه معمولا انتخابش غلط از آب درمیاد.
ولی اگه اول انتخاب کنه بعد عاشق بشه شاید خبرهای زیادی توی عشق بدست بیاره

ثنا.. جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

آره ایول .. منم خیلی دوست دارم اول انتخاب کنم بعد عاشق بشم توی زندگیم ..

بخاطر همونه که یکی از جایزه ها رو یه پسر خوشگل + خوشتیپ + پولدار + مامان + خوش اخلاق و ......... اینا گذاشتم :))

مرده اون معیاراتم
خوشگل --- خوشتیپ --- پولدار--- مامان
حالاخوش اخلاقم اگه نبود عیبی نداره ها ؟؟؟؟؟؟؟

ثنا.. جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

نه دیگه .. خوش اخلاق باشه .. من حوصله و اعصاب مصاب ندارم هی گمد اخلاق بازی در بیراه واسه من :))

باشه باید خیلی بگردی ثنا جان
چون این درخواستتو باید از خارج وارد کنیم :))

khastgah شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ

ثنا 100 امتیاز مثبت:))

واسه چی ؟
۱۰۰ امتیاز نداریم همچین موجودی که ثنا سفارش داده نداریم خاستگاه جان

khastgah شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ

چه بخیلی
حالا ما دلمان خواست ۱۰۰ امتیاز بدهیم به ثنا شاد بشه
ووا

خب یه امتیاز م به من بده واسه اون جمله :))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد