شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

کنسرت معین

فیلمهای کنسرت که گفته بودم 

فقط ۴تا شونو تونستم آپ لود کنم چون سایت به دلیل ازدیاد حجم اجازه نمیداد

حالا شاید یه سایت دیگه پیدا کردم

این لینک یکی از آهنگ های معین به نام غروب رفتن


http://s1.picofile.com/ahang-amin/Videos/02012010014.mp4.html

یه خورده به خاطر زوم و نور کم کفیت فیلم پایین ببخشین

درضمن فقط با نرم افزار جت آودیو و کاام پلیر قابل مشاهده می باشد


نظرات 6 + ارسال نظر
ثنا.. چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

ام کا پلیر نه و KM Player :دی

هی ما میگیم باید دیگه داماد شین گوش نمیدین کههه
آدم داماد که بشه حواسش میاد سر جاش و دیگه اسم نرم افزارها رو جابجا نمیزنه

:دی

ببخشی اصلاحش کردم
ثنا جون چرا آپ نمی کنی تا نشونت بدم کهکی باید داماد بشه ها:))

فلفل پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ

وای چقدر حجمش زیاده بابا! :دی

گفتم که زیاده

فلفل پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 ق.ظ

شوخی کردم! :دی خودم گفتم حجمش زیاد باشه طوری نیست :دی
کیفیت که یوخ! :دی
ولی صدای معینو خیییلی دوست داشتم! کم بود! لطفا زمانشو بیشتر کنین!
بعدم چقدر حضار گرامی شلوغ پلوغ می کنن! کدوم یکی از دستا دست توه امین خان؟! :دی

اونایی که حجمشون زیاده عح نمیشه
حالا ببینیم چی می شه
اون یکی دست منه دیدیش

نازی پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

سلا م امین جان
فیلمت و دیدم..میتونم حس کنم که اون لحظه چه حالی داشتید
این آهنگش و هم خیلی دوست دارم
در هر حال ممنون

خواهش می کنم
بهر حال کیفییتش کمه
ببخشین

نازی پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ

دستتو ندیدم ولی صدات شنیده شد :)
منم با فلفل موافقم نمیشد یه کم بیشتر میذاشتی؟

ببین بیشتر هم دارم فقط یه سایت خوب واسه آپ لود معرفی کنین که اونایی که طولانی آپ لود بشه

ثنا پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

4shared.com
اکانت بگیر و آپ کن هرچی میخوای ..

مرسی برم ببینیم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد