شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

ضمن سلام  

و تبربک سال نو امیدوارم که سال خوبی رو همه داشته باشید 

الان که این پست و میذارم بدون فونت فارسی مشغول تایپ هستم  

 سال خوبی رو واسه همه از جمله  

نازی -خاستگاه -۰ ثنا - فلفل - علیرضا- و... 

دارم امیدوازم موفق باشین  

بر میگردم حسابی توضیح میدم

 

 

             واحد مرکزی خبر    -  ایروان --- امین 

نظرات 4 + ارسال نظر
khastgah دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ

خوش بگذره
خیلی زیاد

مرسی
ممنونم
همچنین به شما

ثنا.. دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

صدا قطع و وصل میشه واحد مرکزی خبر ..

صدای مارو دارید آقای گزارشگر ..

:دی

عیدتون مبارک

از اینکه در گزارش ایجاد شده اختلال بوجود اومد پوزش می طلبم
مرسی عید شما هم مبارک باشه

فلفل سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ

ایول خیلی باحال بود!!
هاها! امین خان من که همیشه بدون فونت فارسی تایپ می کنم! افتخار نداشت :دیییییی

خوش بگذره خیلی زیاد... عیدت هم مبارک...

ممنونم قلقل جان
افتخار نکردم منظورم سخت بودن و نداشتن تمرکز بود
مرسی

لفلف سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ

راستی امیدواز نباش... امیدوار باشی بهتره :دیییی

باشه چشب تازه دارم یاد میگیرم
یه غلط ۱۹ :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد