شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل
نظرات 2 + ارسال نظر
همه دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ


رابطه نامزدی
خودم [ web ]
ثنا جون ببخشی نظر اولتم پاک شد مجبور بودم
چون دومی رو اشتباهی تایید کردم
زیاد نگران اون موضوع نباش نباش اونجام آدمای غریبه نمیرن

یکشنبه 16 اسفند ماه سال 1388 ساعت 8:58 PM
سمیه [ web ]
سلام
مطلبی که نوشتی باحال بود و واقعیته
منم مثه شما با مورد سوم بیشتر موافقم و تاکید روی همون مطلبه
جواب: سلام
فعلایک موافق

یکشنبه 16 اسفند ماه سال 1388 ساعت 10:30 PM
khastgah [ web ]
چرا بعضی آقایون هر کاری دلشون بخواد می کنند
بعد تازه طلب کار می شوند؟؟
بدتر از همه
پرو پرو می آیند و به این کارشون افتخار هم میکنند
اعصاب نمی زارند برای آدم هاااااااا
زن ها هم دوست دارن پاک ترین و نجیب ترین و خوش تیپ ترین مردا ازدواج کنند
جواب: بحث من آقا و خانوم نیس
این شک بوجود میاد ممکنه در هردو طرف ولی مرد بیشتر
یه خورده عصبانی شدی خاستگاه جان
ولی این واقعیت جامعه ایران وفرهنگ ایران
میدونم تو از این ناراحتی که چرا مرد خودشو تو اون رابطه گناهکار نمیدونه حقم داری
درسته واقعا بخواییم منطقی فکر کنیم مردهم گناه کاره ومقصر ولی توی توضیحاتم گفتم که مرد چه نیتی داره میخواد زن و بدست بیاره و موقعی که زن این اجازه رو به مرد میده مرد ازاون حسش جدا میشه وتازه آروم آروم واسه خودش تفسیر میکنه این خصلت مردهاس شاید منطقی نباشه ولی میگم که بدونین
واز طرفی کسی نمیتونه منکر این قضیه بشه که تا زن نخواد مرد هیچ کاری از دستش برنمیاد
اونوقت میاد بر همین اساس زنو گناهکار می پنداره و کمترین گناه و به خودش نسبت میده ومیگه که اون خودش می خواست
وتوی ذهنش این خودش میخواست رو به اشخاص فرضی دیگری هم نسبت میده که ممکنه با افراد دیگری هم بوده
وهمین طور الاآخر
عصبانی نشو دنیا همینه
این ما هستیم که باید به ساز دنیا برقصیم ونمی تونیم دنیا رو وادار کنیم که به ساز ما برقصه

یکشنبه 16 اسفند ماه سال 1388 ساعت 10:31 PM
سمیه [ web ]
دوباره سلام
یادم شد ازت تشکر کنم که به وبلاگم سر زدی
شما اولین نفر بودی مرسی گلم
جواب: سلام
خواهش میکنم دیدم تازه وب زدی
مطلبتم زیبا بود جای نظر دادن وداشت

یکشنبه 16 اسفند ماه سال 1388 ساعت 10:59 PM
فلفل [ web ]
سلام بر امین خان گل،
یه سوال تو بلاگ ثنا ازت پرسیدم که اینجا جوابشو گرفتم.
خب اینکه مردا این جوری فکر می کنن قبول.
اما چرا مردا باید اینقدر پررو باشن که هرفکری دلشون خواست بکنن و بعد هم با اعتمادبنفس تمام بگن خب این فکرمونه دیگه!!! خب ما خانوما هم خیلی فکرا می کنیم! دلیل نمیشه که بهش افتخار کنیم یا حقو به خودمون بدیم که! دهه! :دی
جواب: توهم که به نوعی حرف خاستگاهو میزنی
بحث حرف مرد و اعتماد به نفس نیس
بحث یه زندگی که دونفر میخان با هم با آرامش زندگی کنن
اگه تو و خاستگاه یه کم با حوصله تر میخوندین نوشته بودم که اینا فقط توی ذهن مرد وجود داره و ممکنه اصلا ابراز نشه
ببین بذار راحت واست بگم بزرگترین شکست واسه یه مرد اینه قبول کنه که زنش زن خوبی نبوده ونیس
واگر هم اینو باور کنه هرگز نمیخواد بهش ثابت بشه
واین موضوع رو به هیج وجه بیان نمی کنه چون نمیخواد بهش ثابت بشه ولی همیشه تو ذهنش هست
نمیدونم تونستم منظورموبرسونم یانه ؟

یکشنبه 16 اسفند ماه سال 1388 ساعت 11:43 PM
فلفل [ web ]
راستی من اصلا نمی تونم بپذیرم این مدل سرد شدن شوهر دوست ثنا به علت شک به همسرش باشه... باور کن منطقی نیستش!
به نظر من یا تو فکر عشق قبلیشه، یا دلش برای دوران تجرد و ... تنگ شده، یا خب تامین نمی شه(اینم دلیلش می تونه خود شوهر باشه)

می دونم که طلاق تلخه، جدایی کلا تلخه و اگه از نوع طلاق باشه که خیلی بدتر، ولی بالاخره یه عده ای هستند که این میشه مشکل زندگیشون...
جواب: ثنا گفته بود که توی دوران عقد هستند یعنی هنوز کاملا متاهل و مستقل نشدن و به نوعی مجردن
شاید کسی دیگه ای اومده باشه منکه علم غیب ندارم بگم حتما اینه اونارم نمیشناسم درسته فلفلی
ولی اینی که من اینجا گفتم یه موضوع کلیه
بعضی وقتا عمل جراحیم جوابگوش نیس ازدردشم شب تا صبح نمی تونی بخابی چاره ای نمیمونه جز اینکه بکشی بندازی دور .نه؟

یکشنبه 16 اسفند ماه سال 1388 ساعت 11:46 PM
فلفل [ web ]
امین خان، شرمنده که راجع به مذهبت پرسیدم، یه حرفی اون اوایل زدی که به شکم انداخته بود...

قضیه مسواک هم خیلی باحال بود! هرچند هنوز سرش به تفاهم نرسیدیم ولی بامزه گفته بودی :))
جواب: آره گفته بودم مذهب اون دینش با من فرق میکرد ولی نگفتم که من مسلمان نیستم
اونم اون اوایل فقط بخاطر شرایط امنیتی بود نه خودم ها خانومو می گم
حالا واقعا مسواک زدی؟
اونم به تفاهم میرسیم مطمئن باش بالاخره یکی مون قانع میشه

یکشنبه 16 اسفند ماه سال 1388 ساعت 11:48 PM
فلفل [ web ]
منظورت از اینکه زنش زن خوبی نبوده دقیقا چیه؟
جواب: گفتم که بزرگترین شکست یه مرد یعنی خیلی بدتر از طلاقه واسش اینه بدونه زنش زن خوبی نبوده
یعنی زنش پاک نبوده .
چطور ی بگم صفرکیلومتر نبوده . ...
بازم بگم یا ... iq جواب داد:دی
واز همه اونا بدتر اینه که بدونه بعد از ازدواجش بازم سرو گوشش می جنبه
البته این واسه هردوطرفه یعنی زن ومرد یک جور هردوشون به یک اندازه از کسی که خیانت کنه متنفر میشن که بحث الان ما نیس

دوشنبه 17 اسفند ماه سال 1388 ساعت 05:31 AM





ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد

از همه عذر می خوام یه نظر و اشتباها تایید کردم که نویسنده نمی خواست تایید بشه مجبور شدم همه رو پاک کنم و اینجوری بذارم بازم ببخشین

نازی دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام امین آقا
شما اینجا اکثرا از زبون آقایون گفتید البته خب شما هم یه آقا هستید ولی بهتره بدونید که همونطورر که آقایون دوست دارن بهترین و پاکترین خانم گیرشون بیاد خانمها هم همین نظر رو راجه به همسر اینده شون دارن ولی مردی که خیلی زود با به قول شما نامزدش ارتباط برقرارر میکنه از اونجایی که اکثرمردها کلا موجودات خودخواه و تنوع طلبی هستند و باید کلا جونشون به لبشون برسه تا چیزی رو بدست بیارن که در نهایت بتونن قدرش رو بدونن خیلی زود نامزد بیچاره به قول شما دلشون رو میزنه و هزار تا فکر ناجور برای توجیه خودشون البته به ذهنشون میرسه که رابطه رو قطع کنند
بهتره بگم که اون خانمی هم که این آقا اینقدر زود باهاش ارتباط نزدیک برقرار کرده مطمئن باش که همین فکرها رو راجه به همسرش خواهد کرد ولی خانمها برای حفظ زندگیشون معمولا سعی می کنند که مثبت به قضیه نگاه کنن و زندگی شون رو حفظ کنند درست بر عکس آقایون

سلام ناز ی جان
عرضم به حضورت که :
چرا اولاهمه عصبانی هستید!!!!!!!!!!!!!! این خشمو میشه تو مابقی نظرات هم دید.
من فقط یه طرز تفکر آقایون و نسبت به یه موضوع خاص بیان کردم واین فقط طرز تفکره وذهنیتی که داره درسته ممکنه خانومها هم این ذهنیت و پیدا کنن ولی به قول شما واسه حفظ زتدگی یا هرچی که اسمشو میذارین بر عکس عمل میکنه.ok
اما چرا آقایون به این ذهنیت پرو بال میدن چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط بخاطر حس تنوع طلبی !!!!؟خب اصلا ازدواج نمی کنه یعنی همون دوران نامزدی به هم میزنه بحث من بعد از ازدواج یا عقد .
ببخشید که اینو میگم طرف صحبتم همه عزیزانی که نظر دادن
متاسفانه اکثرا با خوندن این طرز تفکر عصبانی شدید سریعا جبهه گرفتید و همه جزئیات و بررسی نکردید البته نظر همه شما ها به نوعی درسته ولی اکثرا منظور اصلی منو اشتباهی برداشت کردید.
اما چرا آقایون بهش بال و پر میدن .
توی جواب نظر یکی از دوستان گفتم ولی بازم مبجورم بازترش کنم
: آقایون خانومها رو توی اون رابطه بیشتر مقصر میدونن چون بر این باورن که این خانوم بوده که وسوسه انجام این کار و شروع کرده وبه جان آقا انداخته . راحتر بگم یه مرد خیلی راحت نمیتونه توی یه گفتگو ساده خانومو وسوسه کنه ولی یه خانوم واسه وسوسه یه مرد حتی با یه نوع خاص نگاه میتونه ایجاد وسوسه کنه نه اینکه حتما با یه نگاه کار تمومه نه. منظورم اینه که مرد خانومو مقصر میدونه چرا که حس میکنه شروع کننده اون رابطه در ابتدا خانوم بوده واین ذهنیت در فکر آقا شکل میگیره ولی واسه جدایی کافی نیس بعد از اونه که با توجه به روابط بعدی که توی زندگی ایجاد میشه به خانوم شک میکنه.
خب کجای این موضوع باعث عصبانیت میشه من هنوز متوجه نشدم.چون مرد حس میکنه که خانوم آغاز کننده بوده؟!یا چیز دیگه ایه...؟!! و فکر کنم ربطی هم به تنوع طلبی نداره نازی جان
اکثرا با این قضیه احساسی برخورد کردید و اینم طبیعت خانوماس
بعضی رفتن انجمن حمایت از حقوق خانوما زدن(فلفل چند نفر به یه نفر) :دی
ولی بازم میگم این مطلب واقعیت داره حالا بازم من آماده کتک خوردنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد