شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل



چه سود گر بگویمت ؟


چه سود گر بگویمت ؟که شام تا سحر نخفته ام و یا اگردمی بخواب رفته ام ترا به خواب دیده ام

چه سود گر بگویمت ؟که بی تو کیستم و چیستم؟


چه سود گربگویمت ؟که من زدوری تو هر نفس چو شمع آب می شوم و اشکهای گرم من بدامن شب سیاه می چکد و من میان قطره های چون بلور آن محبت ترا چون نقش سرد آرزو بروی آب دیده ام

چه سود گر بگویمت ؟ ترا بخواب دیده ام و یا که نقش روی تو بجام پر شراب دیده ام.

تو یک خیال دور بیش نیستی و دست من بدامنت نمی رسد

تو غافلی و من تمام می شوم و دیگدگان پر ز زار من هزار بار گفتد بادلم :که من سراب دیده ام

                             که من سراب دیده ام


نظرات 3 + ارسال نظر
ali mahrooz دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ http://www. byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

سرویس وبلاگ دهی قلم وبلاگ دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.ghalamweblog.com

سرویس وبلاگ دهی قلم وبلاگ با امکانات جدید و متمایز و بسیار جالب و بدون تبلیغات در وبلاگ ها ---همین امروز در قلم وبلاگ وبلاگ بزنید www.ghalamweblog.com

khastgah سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ

اههههه
اینا همه جا رو گرفتن
همش تبلیغ


سراب دیده ام
چقدر عمیق بود این جمله

تبلیغات رو اشتباهی بجای حذف تایید کردم


:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد