شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

این آهنگ (بخوام از تو بگذرم من بایادت چه کنم)

یه چند ماهی هست که تولید شده ولی جاش تواین وبلاگ خالی بود

اینجا گذاشتم گوش کنید اگه خوشتون اومد

دانلود کنید

Audio by
نظرات 5 + ارسال نظر
khastgah دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ

خیلی با احساس بود اما
من از این آهنگ ها گوش نمی دم آخه روان پرشی میگیرم:)

ما که گرفتیم
توهم گوش ندی بهتره

نازی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام امین عزیز
چیکار کرد این آهنگت امشب با من........
میدونی چیه؟خیلی وقته که سعی کردم سنگ باشم بعد از اون ........
خیلی وقته که دیگه اهنگهای آروم و عاشقانه گوش نمیدم
آخه عزیزم میاد توو یادم...اون همه زندگی ام بود..باهاش حرف میزدم..دردو دل می کردم..رویام اون بود...همه کسم شده بود ولی...
سرنوشت جدامون کرد یعنی یه جورایی خودش مقصر شد
دقیقا من روزهای اول داقون شدنم همه اش فکر میکردم...تو رو از یاد ببرم ..با خاطراتت چه کنم؟
نمیدونم الان کجاست؟
تو رو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم؟
بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم؟
چه کنم؟.....
راستش آقای امین یه کاری می کنی که جرات نمی کنم بیام و وبت و بخونم
آخه من خیلی سختی کشیدم تا عادت کنم به دوریش..به ندیدنش...به نبودنش..به بیخبر بودن ازش...به همه چی...به زندگی خالی از اون
یه وقتایی با خودم فکر میکنم و میگم خدایا واقعا خیلی بزرگی که این (صبر)رو به ماها عطا کردی اگه صبر نبود چی میشد واقعا..

پیروز و سربلند باشید
کلی نصیحتت کردم جوون ...که راحت تر فراموشش کنی ولی زیر بار نرفتی و واسه هر حرفم یه جواب نوشتی...
مجبورم میکنی بگم OKهر جور که راحتی فقط مراقب باش لطمه نبینی


نازی جان کاری دیگه از دست ما برنمیاد
میگه که : اونی رفت دیگه رفته
فقط یه وقتایی آدم هوایی میشه اونم دست خودمون که نیست مجبوریم همگام دلمون بشیم یه همچین آهنگ هایی گوش بدیم تا حسابی داغون بشیم
بعد دوباره دردش آروم میشه تا چند وقتی این بازی دل با آدما ادامه داره
تااینکه یه روز می فهمیم که دیگه دلی واسه مون نمونده
اینه زندگی
چند روزیه که :دوباره دل هوای باتو بودن کرده
مرسی عزیزم چشب سعی میکنم
بازم بی آدرسی ها؟!!!!!!!!!!

نازی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ

میگم؟
من نتونستم دانلود کنم
کاش mp3 اش رو میذاشتی

شاید دانلود نکنی واسه خودت بهتر باشه
mp3 یه خورده حجمش زیاده و آهنگش طولانیه
اگه فرمت بهتری پیداکردم حتما

خودم سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ

نازی جان یادم رفت با jetAudio قابل پخشه

نازی سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ق.ظ

سلام
دستت درد نکنه mp3 این آهنگ و پیدا کردم دانلودش کردم دیشب:)

آره شاید به قول شما دانلود نمی کردم بهتر بود ولی خب دیگه ...

دیشب خیلی شب دپرسیشنی بود...
راجع به آدرس هم وب داشتم ولی نابودش کردم از زمانی که ازش جدا شدم
میخواستم کلا همه چی و فراموش کنم که خب این کارم خیلی کمکم کرد
راستش میترسم دوباره وبسایت درست کنم و برم تو این احساسات لعنتی



ببخشی نمی خواستم باعث دپرس شدنت بشم
شاید وب نزنی بهتر باشه الان که دارم دفترشو می نویسم اصلا حس وحال خوبی ندارم شاید یه چند روزی واسه تجدید قوا به خودم فرصت بدم ولی هرجور که شده تمومش میکنم
یکبار برای همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد