شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

اینم از خبر

و اما خبر 

سریع بگم بدون مقدمه

خاله جان برای اینجانب یک نفر دختر انتخاب نموده بودن که پس گذشت یه هفته که از صحبت با دختر خانم گذشت امروز رفتم و دختر خانم و دیدم

خلاصه یه ساعت حرفیدیم

بعد یه ساعت به این نتیجه رسیدیم که بازم باید بیشتر با هم حرف بزنیم

ظاهرا و قیافتن خوبه

مدرک کارشناسی داره (فیزیک)

وفعلا در همین حد

از نماز و روزه ازم پرسید و اینکه نمی تونه بیرون بیاد بجز همون جایی که امروز دیدمش یعنی محل کار خاله و منم گفتم که باید بیشتر صحبت کنیم و منم نمی تونم زیاد بیام ایشونو ببینم به دلیل مسائل کاری و باید تلفنی باشه و از این حرفا که  ایشون گفتن باید با مامانشون در این مورد صحبت کنن و خبرشوتا دو سه روز دیگه میدن

ظاهرا می خواد بگه که خیلی صفر کیلومتره --- منم که   حواسم به همه چی  هست

 هنوز باید محک زده بشه


حالا نگین بدبینم چون عمدا می خوام با این دید برم جلو تا اگه خلافش ثابت شد واسه همیشه بهش اعتماد کنم

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

به به به سلامتی میبینم که گوش شیطون کر داری داماد میشی انشااله ،فقط بیچاره زنت:d

:)))))))))
چرا بیچاره ؟
لبته هنوز هیچی معلوم نیست ما فقط یه بار همو دیدیم
راه بسیار زیادی مونده

ثنا شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

این دختر خوشبخت را چی صدا بزنیم زین پس ؟؟ :)))))

این دفعه دیگه بهونه های بنی اسرائیلی نیار .. بسم الله
خاستگاه قرار بزار بریم لباس بدوزیم :))

اسمشو وقتی تایید شد می گم :d
بهونه نیس بحث یه عمر زندگی باید حسابی سنجیده بشیم
یعنی هر دومون باید کاملا همو بشناسیم و ببینیم می تونیم با هم باشیم یا نه
بهر حال شما لباساتون بدوزین حالا این نشد یکی دیگه :))

خاستگاه یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

ثنا جون من لباس آماده میخرم
تازه تو فکر کردی این امین ما رو دعوت می کنه؟؟
ثناااااااااااا تو که ساده دل نبودی

امین حالا زودی نیا دعوت الکی بکنی هاااااااااااااااا

آره ثنا خاستگاه لباس نمی دوزه چون ایشون مانکن تشیف دارن همه لباس های سایز ایشونه و نیازی به خیاطی ندارن در ضمن تازه استخدامم که شده - چکاریه
:)))))))))
دعوت؟
هنوز که چیزی معلوم نیس خاستگاه که بخوام دعوتت کنم :)

فلفل دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ق.ظ

یه جوری نوشتی که انگار تنها چیزی که می خوای دختره داشته باشه صفرکیلومتر بودنشه،
یعنی اخلاقش، اعتقاداتش، خانواده اش، رفتارش، اجتماعی بودنش... اینها هیچ مهم نیست!!!

(البته این بالایی رو یه خرده از لجم که هی میای بام مخالفت می کنی گفتم :دی :دیییییی )

موفق باشی، ایشالله همه چی خوب پیش بره :)

مرسی
خب منظورم از صفر کیلومتر این بود که بعضی از دختر خانوما همه کارن بعد خودشونو چشم و گوش بسته نشون میدن منظورم این بود
بله فلفل بقیه مواردی که گفتی واسم مهمه مخصوصا خانواده ش

آیکیو. دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ

ان شاا... با هم بسازین:)
داماد بشی چشم این زنه ی ... کور بشه انقدر به پسر ما گیر نده:D

مرسی ممنون
:)))

نازی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

سلااام
به به ......چه خبر خوبی
ایشالله که بشه
ایشاله هرچی خیره بشه


من که از اولش که دم از کار زیاد زدی که:بچه ها من میام ولی کم میام ....حدس زده بودم جای دیگه ای مشغولی:)))
مگه میشه امین کم بیاد نت مگه اینکه ...چی؟
بببببببببله


موفق باشی

اینبار رو اشتباه رفتی نازی خانوم :)
واقعا کم اومدن نت دلیلش کار خیلی زیادمه و خستگی مفرط طوری که ساعت ۹-۱۰ بیهوش می افتم
درضمن من فقط یه بار ایشونو دیدم و هنوز شماره ای ازش ندارم که بخوام با هاش مشغول باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد